Wpis z mikrobloga

Witam. Chciałbym wyjechać do Wielkiej Brytanii do pracy. Czy jesteście w stanie mi pomóc? Dotarłem tu poprzez Mirko ;) Interesuje mnie wyjazd na początek na okres próbny od 3 do 6 mcy a później z możliwością przedłużenia. Posiadam uprawnienia elektryczne sep do 1 kv. Prawo jazdy kat.B oraz C. Jak również uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi. Charakter pracy obojętny tak naprawdę. Jestem osobą sumienna, punktualną oraz zorganizowaną. Pracuję od 5 lat w tej samej firmie 4 lata jako elektryk a od roku czasu jako kierowca ambulansu. Niestety zarobki nie są za wielkie i rozważam wyjazd za granicę. Uzgodnilem z pracodawcą ze otrzymam urlop bezpłatny do 6 m-cy. Jeśli możecie coś zaproponować będę wdzięczny za wszelkie informacje. #emigracja #uk #praca
  • 31
@patrol798: Jaki #!$%@? brexit.. ja #!$%@?.

Rozroznij #!$%@? referendum od faktycznego czynu...

Prace znajdziesz wszedzie i bez problemu w ciagu 3 dni w jakiejs gownorobocie czy cos. Ludzie mysla ze tutaj juz kazde domowstwo polskie i rumunskie pod drzwiami ma walizki, zwalniaja wszystkich i nie wpuszczaja nikogo oraz nikogo nie zatrudniaja itd.. a zupelnie jest tak jak bylo i nic sie nie zmienilo
@b0dzi0: po pierwsze nie przeklinaj chamie ze wsi - #!$%@?ć i #!$%@?ć to możesz u siebie w rodzinie a nie dyskutując z drugą osobą której nie znasz. Po drugie sytuacja w UK jest niepewna i ciężko będzie znaleźć pracę jako elektryk za dobre pieniądze. Nic się nie zmieniło? Przesiąkłeś angielską logiką człowieku, sprawdź notowania firm na giełdzie, kursy walut, co się dzieje w brytyjskim rządzie itd. Dyrektorzy większych firm negatywnie wypowiadają
@b0dzi0: @patrol798: Panowie spokojnie, nie kłóćcie się.. Brexit nadale jest możliwy i faktycznie czasy mogą być niepewne, aczkolwiek nie ma co panikować - będziemy panikować jak będą chcieli nas wywalić, póki co się na to nie zapowiada ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@patrol798: @sorek: