Wpis z mikrobloga

Chcę w aplikacji w unity odtwarzać dźwięk z www. Skorzystałem z poniższego sposobu. Problem w tym, że odtwarza plik zapętlony a chciałbym tylko raz. Jakaś wskazówka jak to przerobić?

https://docs.unity3d.com/ScriptReference/WWW-audioClip.html

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ExampleClass : MonoBehaviour {
public string url;
public AudioSource source;
void Start() {
WWW www = new WWW(url);
source = GetComponent();
source.clip = www.audioClip;
}
void Update() {
if (!source.isPlaying && source.clip.isReadyToPlay)
source.Play();

}
}

#unity3d #unity
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

void Update() {

if (!source.isPlaying && source.clip.isReadyToPlay)

source.Play();

}


@tkowal: tu masz problem, bo jak dojdzie do końca, to będzie ready to play i będzie not playing, więc zacznie od nowa. Daj jakąś zmienną typu boolean playedOnce
  • Odpowiedz