Aktywne Wpisy
OVHcloud +124
Cześć!
Nazywam się Kuba Słociński, od 500 lat związany z OVHcloud ( ͡° ͜ʖ ͡°), obecnie jako Product Manager zajmujący się produktami sieciowymi. Na co dzień pracuję w biurze we Wrocławiu m.in. razem z naszymi zespołami R&D. 31 października tego roku wypuściliśmy nowe serwery dedykowane Game z procesorami AMD Epyc.
Trochę zajęła nam praca nad samymi serwerami, ale też nad siecią i systemami ochrony. Po wielu konsultacjach z użytkownikami, m.in. na githubie, Discordzie,
Nazywam się Kuba Słociński, od 500 lat związany z OVHcloud ( ͡° ͜ʖ ͡°), obecnie jako Product Manager zajmujący się produktami sieciowymi. Na co dzień pracuję w biurze we Wrocławiu m.in. razem z naszymi zespołami R&D. 31 października tego roku wypuściliśmy nowe serwery dedykowane Game z procesorami AMD Epyc.
Trochę zajęła nam praca nad samymi serwerami, ale też nad siecią i systemami ochrony. Po wielu konsultacjach z użytkownikami, m.in. na githubie, Discordzie,
Nobody32 +16
https://docs.unity3d.com/ScriptReference/WWW-audioClip.html
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class ExampleClass : MonoBehaviour {
public string url;
public AudioSource source;
void Start() {
WWW www = new WWW(url);
source = GetComponent();
source.clip = www.audioClip;
}
void Update() {
if (!source.isPlaying && source.clip.isReadyToPlay)
source.Play();
}
}
#unity3d #unity
@tkowal: tu masz problem, bo jak dojdzie do końca, to będzie ready to play i będzie not playing, więc zacznie od nowa. Daj jakąś zmienną typu boolean playedOnce
Komentarz usunięty przez autora