Wpis z mikrobloga

Web 3.0 #!$%@? mać. Jak przewinę ten żółty ekran który rzecz jasna automatycznie dopasowuje się wielkością do rozmiaru okna (dlaczego robienie stron które składają się z prostokątów zawierających po 3 zdania jakby to były prezentacje w PowerPoincie jest teraz takie modne?), to do dyspozycji jest jeszcze menu nawigacyjne dla niewidomych. Gdzie można znaleźć informacje prawne, blog, twitter, politykę prywatności i inne równie przydatne rzeczy. Na informację "co robi nasza aplikacja" miejsca już nie starczyło. Jak powszechnie wiadomo użytkownik wchodzący na stronę aplikacji pragnie zobaczyć przede wszystkim czyjąś uroczystość zakończenia liceum. #webdesign
k.....i - Web 3.0 #!$%@? mać. Jak przewinę ten żółty ekran który rzecz jasna automaty...

źródło: comment_T3kt4r7f0JkhSKI6OINxRCVZuKRd8myO.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
@herogo: To ja chyba nie rozumiem logiki XXI wieku. Jak wchodzę na stronę Microsoftu i kliknę na "Office" to mi napiszą, co robi Microsoft Office i dlaczego miałbym chcieć go kupić. Czy to takie skomplikowane? Nie muszę iść do sklepu, żeby przeczytać informację na odwrocie pudełka. Jak wejdę na stronę Audi, to nie mam problemu ze stwierdzeniem, że produkują samochody:D
  • Odpowiedz
@herogo: Czyli autorzy zakladaja, ze uzytkownik nie umie czytac? Jedno zdanie, "Snapchat - chat z obrazkami/filmikami na twoj telefon" na gorze strony, to nie jest takie trudne. Wpatruje sie w te gify co mi to wyswietla i chyba jestem uposledzony, bo nie jestem w stanie zrozumiec, o co chodzi na tej podstawie;) Wyglada na to, ze jak nie urodzilem sie ze smartphonem w reku to nie jest to dla mnie
  • Odpowiedz