Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki i Mirabelki :) Sprawdźcię proszę mój nowy filmik, który stworzyłem wraz z paczką przyjaciół podczas 7 dniowej podróży po Europie. W tym czasie przejechaliśmy ponad 8000km oraz byliśmy na terenie 9 państw : Czechy, Austria, Włochy, Francja, Hiszpania, Andora, Szwajcaria, Monako oraz Niemcy.
Serdecznie zapraszam do komentowania i zadawania pytań na temat naszego wyjazdu jak i naszej pracy, ponieważ jesteśmy firmą, która rozwija się w kierunku profesjonalnych usług filmowych - PRORedi

Pozdrawiam :)
FILM TUTAJ
#eurotrip #film #fotografia #azylboners #widoki #nikon #dji #zagranico #podroze #podrozujzwykopem
  • 24
@satss: dacie jakieś wskazówki do montowania amatorskiego filmów z podróży? mam sporo fragmentów z objazdówki dookoła polski ale nie znam się więc leżą na dysku niezmontowane;p
  • 0
@ktoosiu: proponujemy do montażu używać programu Adobe Premiere. Bardzo ważnym motywem w montażu filmów jest zgranie odpowiednich kadrów do muzyki. Warto zadać sobie pytanie jakie emocje ma wyrażać filmik, następnie poszukać odpowiedniej muzyki i na koniec składać wszystko w kupę :) na koniec oczywiście można podkręcić kolory w ujęciach lub zastosować gotowe LUT'y czyli tak jakby efekty na instagramie. Pozdrawiam
  • 0
@avangarda: wybacz. Niestety tylko tyle materiału nam wyszło. Mało kręciliśmy, to prawda. Ale mieliśmy naprawdę mało czasu, ponieważ mieliśmy dużo jazdy w ciagu dnia i nocy :)
@satss: Gdyby nie ten napis o profesjonalnym nagrywaniu to bym przeszedł obok tego obojętnie, a tak pozwolę sobie skomentować.
Najbardziej boli mnie brak prowadzenia historii. Skakanie pomiędzy ujęciami, rozumiem, że to show reel (chociaż z tym to nie ma nic wspólnego). Miałeś tą dziewczynę to mogłeś ją jakoś wykorzystać, element wspólny, jakaś chronologia, byłoby ciekawiej. Brak ciekawych i przykuwających kadrów, tylko ładne widoki. Pisałeś o emocjach, a dzięki tej oklepanej muzyce
  • 0