Wpis z mikrobloga

Mirki co zrobić? #pracbaza
Zbliżają się wakacje, chcę iść do pracy. Jako, że jestem na #studbaza na 2 roku, pozostawiałem parę CV na targach pracy. Już w kwietniu zadzwonił do mnie Whirlpool wypytać się kiedy chciałbym pracować, jak chciałbym, jaką specjalizację wybieram (studiuję elektronikę, w broszurce mieli, że przyjmują od trzeciego roku, ale o dziwo zadzwonili). Generalnie ze specjalizacją trafiłem. Chcieli mnie od razu wziąć na pół etatu, ale zajęcia miałem tak ustawione, że nie dałbym rady wyrobić tego pół etatu. Powiedziałem, że bardzo chętnie, ale od lipca i mogę nawet na pełen etat. Ok, to zadzwonimy koło lipca.
Już połowa czerwca, nie wiem czy zadzwonią zaraz, czy w ostatnim tygodniu czerwca, nie wiem czy w ogóle zadzwonią. Na horyzoncie pojawiła się oferta od brata kolegi (który ma firmę), zakres obowiązków miałbym podobny do tego, co w Whirlpoolu, tyle że za darmo (praktyki, jedyne co bym z tego miał to umiejętności). Dziewczyny ze stoiska Whirlpoola na targach pracy mówiły, że za praktyki u nich wpadłoby mi trochę grosza do kieszeni. I teraz co robić? Czekać na niepewny telefon, czy wziąć pewną, ale "do portfolio" pracę?
#pytanie

co robić

  • Czekaj na telefon od Whirlpoola (ceń się chłopie) 76.1% (105)
  • Bierz pracę za darmo (najpierw umiejętności, potem pieniądze) 9.4% (13)
  • sprawdzam 14.5% (20)

Oddanych głosów: 138

  • 11
muszę się wciskać?


@ZohanTSW: Witamy w prawdziwym życiu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie bądź parówą, tylko się odezwij do tego Whirlpoola. Ludzie mają w firmach milion rzeczy na głowie i nie muszą akurat o Tobie pamiętać, nawet jeśli uważają, że jest super. Odezwij się, nic nie stracisz, a może załapiesz się. A za darmo to ewentualnie idź tylko do naprawdę zajebistej firmy, w której masz możliwość się