Aktywne Wpisy
olito +37
Kurła, myślałem, że to jakiś chiński SUV a to Rolls Royce za 3 bańki. Koleś se kupił hot doga z czoskowym sosem i sobie je w środku w aucie. Tak trzeba żyć. #motoryzacja #samochody #luksus #bogactwo #rollsroyce
Rad-X +64
Jakie są wasze wspomnienia z lekarskiej komisji wojskowej?
Ja najgorzej wspominam pomiar siły mięśni odbytu tą #!$%@?ą dmuchaną gruszką z licznikiem. Ja jeszcze rowa nie ogoliłem i później musiałem paznokciami ten lubrykant z niego wygrzebywać. I w ogóle, to najgorsze uczucie tego ciepła tej gruszki po poprzednim kolesiu :/ niby są myte, ale...
A po drugie, to jak przy ważeniu jąder tą łyżką ogarną, że walisz kapucyna i dają cię na stanowisko
Ja najgorzej wspominam pomiar siły mięśni odbytu tą #!$%@?ą dmuchaną gruszką z licznikiem. Ja jeszcze rowa nie ogoliłem i później musiałem paznokciami ten lubrykant z niego wygrzebywać. I w ogóle, to najgorsze uczucie tego ciepła tej gruszki po poprzednim kolesiu :/ niby są myte, ale...
A po drugie, to jak przy ważeniu jąder tą łyżką ogarną, że walisz kapucyna i dają cię na stanowisko
Komentarz usunięty przez autora
@LuckyI co napiełeś?
http://otchlan.pl
Otóż imersja i problem z imersją dotyczą raczej gier opartych na mechanice, zwłaszcza takie korzystające z proceduralnego generowania rozgrywki (klasyczny przykład to Mount&Blade, który nie ma predefiniowanej fabuły). W takich przypadkach bowiem, kiedy gracz mimochodem przyswaja sobie zasady świata gry, może dojść do sytuacji, że
fabuła jest taka że jesteś w labiryncie, są jakieś tam narzędzia i znajdzki, możesz pisac po ścianach i pomieszczenia są różne, ale mniej lub bardziej losowo rozstawioen
Wiem, że czekasz na konkrety, więc powiem ci tak: ja bym zrobił z tego grę bazującą silnie na opisach przedmiotów, lokacji, postaci
rzut na inicjatywę, i na obrażenia + możliwość ustawienia algorytmu ucieczki (wejście do pomieszczenia wyzwala walkę)
Ja bym to chyba faktycznie jednak zrobił na zasadzie szermierczych form, sprowadzających się do zasady papier - nożyce - kamień. Pisałbyś np. finta, cięcie,
jeszcze to przebadam. gra w sumie rośnie w mojej głowie już kilka lat, ale wiekszość pochłaniało generowanie mapy