Wpis z mikrobloga

Mirki pytanie! Przymierzam się do zakupu motocykla, mojego pierwszego. Jako że jeszcze nie wiem co będzie mi sprawiało największą frajdę - czy długie trasy czy tylko krótkie przejażdżki to myślę nad czymś co mogłoby spełniać obie funkcje..
Myślałem nad Hondą CBF 600 S albo Suzuki DL650 V-Strom. Co polecacie? Może też być jakiś inny model, którego do tej pory nie brałem pod uwagę ( ͡º ͜ʖ͡º)

#motocykle
  • 15
  • Odpowiedz
Bierz v-storma, nie zawiedziesz się. Moc ma wystarczającą - 67KM, wysoki moment i świetny dźwięk z niezawodnego silnika w układzie V. Wygodny do jazdy w trasie, 500 km nawet z pasażerem nie stanowi żadnego problemu, jeśli masz ponad 180 cm wzrostu koniecznie będziesz musiał zainwestować w wyższą szybę.
  • Odpowiedz
  • 0
@thrappe Jeździłeś już wcześniej czymś? Na czym robiłeś kurs? Jeśli na nowych zasadach, to V-Strom Cię nie przestraszy. Jest przyjemnie uniwersalny i wystarczająco mocny, ale musisz mieć w okolicach 180, żeby stopy wygodnie postawić. Na pierwsze moto po 250 cm tylko na kursie bym go nie brał.
  • Odpowiedz
@kasin Prawko robiłem w 2011, także raczej na starych zasadach, niestety nie pamiętam jaki to był motocykl, ale raczej 250cm. Mam 184cm wzrostu, także wzrostem się łapię. Mówisz, że aż taki przerażacz to będzie? Sporo znajomych, którzy mnie namawiają na moto i wspólną jazdę po moim tekście, że na początek bym wolał coś słabszego to mówią "weź DL 1000 jako ten słabszy" ... Także już nie wiem co myśleć (
  • Odpowiedz
@thrappe: Mam V-stroma jako drugi moto po sezonie na Yamaha xj600 i go uwielbiam, co prawda bez ABSu, ale daję radę. Mam 188 wzrostu i jeżdżę na wycieczki z plecaczkiem i codziennie do pracy po mieście. V2 super hamuje silnikiem i to mi się podoba. Na autostradach może nie jest idealny, ale przy turystyce przy prędkościach do 140 zdaje zadanie. No i te jego światła zawsze kojarzą mi się z tym
  • Odpowiedz
  • 0
@thrappe Ogarniesz V-Stroma z takim wzrostem bez problemu, bo to duże i wysokie moto, ale bardzo zwinne. V-ka mocno w tym pomoże, bo ciągnie równo od dołu. A hamowanie silnikiem jest super, bo daje się mocno odczuć, ale nie jest tak mocne, żeby zrobić krzywdę przy braku uwagi. Ten motocykl naprawdę dużo wybacza. O 1000 się nie wypowiem, bo nie jeździłem.
  • Odpowiedz
Widzę że V-strom dużo bardziej popularny niż Honda CBF :) Dzięki wszystkim za odpowiedzi!

@bocznica Chciałem się zmieścić w 20k, ale razem z ciuchami których jeszcze nie mam. Więc na motocykl koło 17.
  • Odpowiedz