Wpis z mikrobloga

#pytanie #uk
Witam mam problem. Otóż miałem zakładanego self-employed przez księgową z innego miasta której ja nie znam ( załatwiane w stylu "ktoś przez kogoś"). List z HMRC przyszedł na adrses więc procedura założenia konta zakończyła się pomyślenie. Niestety zgubiłem gdzieś ten list......a muszę się rozliczyć.
Teraz dwa pytania:
1.Jakie tam były ważne dane właściwie dla mnie?-z tego co się zorientowałem to na pewno numer UTR ale czy coś jeszcze?
2.Jak odzyskać te wszystkie potrzebne do rozliczeń dane?

Żeby wyeliminować połowę bezsensownych komentarzy to dodam tylko że:
1.Tak wiem.....zakładanie self-employed jest proste i mogłem to zrobić sam....ale to były moje początki w uk i skorzystalem z takiej pomocy.
2. Niestety zakładaliśmy mi konto na stary adres a od jakiegoś czasu mieszkam pod nowym adresem i pewnie najpierw bym musiał poinformować odpowiednie osoby o zmianie adresu....
3. Tak wiem....o dokumenty trzeba dbać a nie je gubić
Z góry dzięki Mirki
  • 2
Dzięki. oczywiście też pomyślałem telefonie ale myślałem że może można to zrobić manualnie gdzieś przez neta. A kojarzysz co znajduję się na takim dokumencie z ważnych informacji? Tylko ten numer UTR?