Wpis z mikrobloga

@Wybrany_login_jest_zajety-: nie, int dajesz jeżeli chcesz wykonywać jakieś działania na tej wartości. tak jak masz np.
"godzina++". Czyli do obecnej wartości 0 dodawane jest 1. Wtedy wartość godzina = 1. Na stringu NIE MOŻESZ wykonywać działań matematycznych. Czyli nie zrobisz pętli ze zwiekszającą sie wartościa bo dla kompilatora "0" jest tylko znakiem takim samy jak literka "a".
@jakacper: @piot-rabi: @rekoj: a czemu to nie dziala jak nalezy?

#include
#include
#include
using namespace std;
int liczba;
int ileprob;
int strzal;

int main()
{
cout << "Wlasnie pomyslalem sobie pewna liczbe z zakresu od 30 do 60. Nigdy nie zgadniesz jaka to liczba!!" << endl;
srand(time(NULL));
liczba=rand()%31+31;

while(strzal!=liczba)
{
ile
prob++;
cout<<"Zgadnij jaka to liczba:" "to twoja"<>strzal;
if (strzal==liczba)
cout<<"Brawo!! To twoja"<liczba)
cout<<"Niestety! Podales zbyt duza liczbe!
@Wybrany_login_jest_zajety-: u mnie to niby dziala, jest mały błąd:

else if (strzal30)
cout << "Niestety! Podales zbyt mala liczbe! To twoja" << ileprob << "proba" << endl;
else if (strzal>liczba && strzal<60)
cout << "Niestety! Podales zbyt duza liczbe! To twoja" << ile
prob << "proba" << endl;

ale ogolnie chyba jest OK
@jakacper: Finalnie tak to zrobilem (pewnie cie nie interesuje bo za slaby lvl ale odczuwam potrzebe sie pochwalic:D)

#include
#include
#include
using namespace std;
int liczba;
int ileprob;
int strzal;

int main()
{
cout << "Wlasnie pomyslalem sobie pewna liczbe z zakresu od 30 do 60. Nigdy nie zgadniesz jaka to liczba!!" << endl;
srand(time(NULL));
liczba=rand()%31+31;

while(strzal!=liczba)
{
ile
prob++;
cout<<"Zgadnij jaka to liczba:" "to twoja"<>strzal;
if (strzal==liczba)
cout<<"Brawo!! To
Jak chcesz mieć pewność że masz dobrze napisanego randa to możesz w ramach nauki napisać program w odwrotną stronę. To ty podajesz liczbę a komputer zgaduje. ( ͡° ͜ʖ ͡°)