Wpis z mikrobloga

Mirki/Mirabelki, pomóżcie mi w sprawie z x-kom i laptopem od nich bo nie mam już siły...

piszę to jeszcze raz, bo przez przypadek usunęłam poprzedni wpis ( ͡° ʖ̯ ͡°) więc w dużym skrócie:
NIE POLECAM ZAKUPÓW W X-KOM / sprzętu asus

Kupiłam laptopa asus R510LDV z kartą graficzną Nvidia 820m, jednak z tą kartą właśnie był problem i 4 razy wysyłałam sprzęt na gwarancję, ZA KAŻDYM RAZEM Z TĄ SAMĄ USTERKĄ KTÓRĄ OPISAŁAM TUTAJ. Użycie karty graficznej skacze ciągle 5%-100% podczas obciążenia, za 1 razem "nic nie wykryli", za 2 i 3 razem wykryli usterkę, więc wymienili płytę główną i dysk twardy (bez komentarza) po 3 razie, gdy laptop wrócił do mnie z "naprawioną usterką", po której było dokładnie to samo co wcześniej, x-kom zapewnił mnie, że tym razem dopilnuje sprawy we własnym zakresie. No i dopilnowali... oddałam laptopa 15 kwietnia, 16 maja dostałam informację że laptop jest do odbioru, NIE WYKRYTO USTERKI.

Ręka rękę myje, jedni i drudzy gdy domagam się zwrotu pieniędzy za niedziałający sprzęt, nagle nie widzą usterki... nawet @naprawalaptopow (przepraszam za zawołanie i wciąganie w tą sprawę) stwierdzili w komentarzu, że coś jest ewidentnie nie tak z laptopem.

Co mogę w obecnej sytuacji zrobić? ( ͡° ʖ̯ ͡°) Nie mam laptopa już od 3 MIESIĘCY, pieniędzy za ten szmelc też nie ma, x-kom jak i asus mają moją sytuacje w dupie ( ͡° ʖ̯ ͡°) Niby kupiony w poważnym i sprawdzonym sklepie, nie jakiejś firmie-krzak z allegro co by nie oszukiwali na niesprawnym sprzęcie, a tu takie kwiatki...

http://imgur.com/a/hw9gU

#xkom @x-kom #laptopy #laptop #pomocy #kiciochpyta #afera (?) #pcmasterrace (no co, laptop to też "personal computer" ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
paula20089 - Mirki/Mirabelki, pomóżcie mi w sprawie z x-kom i laptopem od nich bo nie...

źródło: comment_mWFLg9QIExWunHbLP7pu6Gu3eIHRIS6U.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@paula20089: a dlaczego nie wysyłasz tego laptopa do Asusa tylko do x-komu? Lubisz mieć pod górkę? Ja mysz Logitecha kupioną w x-komie serwisowałem bezpośrednio w autoryzowanym serwisie producenta i dostałem drugą (lepszą) za frajer.
  • Odpowiedz
@wysuszony: Laptop kupiony w x-kom, więc do nich z tym się udaje. Mam bliżej, i po prostu mogę. Poza tym, sami wyszli z inicjatywą, że sprawdzą w swoim serwisie. No to sprawdzili "specjaliści" od siedmiu boleści ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Vorland: no też mi się tak wydaje, ale tu potrzebne mi są konkrety, a nic takiego niestety nie znalazłam. Już miałam dziś ich przycisnąć że minęły 2 tygodnie od kiedy laptop został doręczony do serwisu asusa, no to napisali w ostatnim możliwym terminie..
  • Odpowiedz
@Vorland: Czyli z tego wynika, że... przy 4 wysłaniu powinni zwrócić gotówkę, a oni tylko odpisali, że sprzęt jest do odbioru, i sprawny bo przecież nie wykryli usterki... dzięki wielkie @x-kom, miałam kupować u was inny model. Zostałam przekonana w 100% do waszego sklepu.
  • Odpowiedz
@paula20089: musisz kategorycznie odmówić kolejnej próby naprawy, sprzedawca nie może Cie zmusić od odstąpienia od umowy, więc próbuje do skutku go naprawić. Napis bezpośrednio do Asus podając numer i serię laptopa, może cała seria jest trefna i przez procedury tracisz czas próbując go naprawić
  • Odpowiedz
@paula20089: Twój sprzęt na naszą prośbę był wielokrotnie testowany w serwisie producenta, ale niestety usterka nie została wykryta. Zachęcamy do odebrania laptopa i przetestowania go podczas pracy. W razie ewentualnych pytań prosimy o kontakt z naszym serwisem: serwis@x-kom.pl lub pod numerem 34 377 00 30
  • Odpowiedz
@x-kom: wielokrotnie testowany.... Ja wam podalam czym testowalam, razem z wynikami i wykresami wskazujacym gdzie dokladnie lezy problem - http://imgur.com/a/hw9gU do serwisu przynioslam razem z dokladnym opisem. Xkom oraz asus "dokladnie sprawdzilismy, nie wykryto usterki" ale juz czym sprawdziliscie, jaki wynik tych testow nie powiecie. No ale przeciez byl "wielokrotnie testowany"... Brak slow. Za 1 razem jak wyslalam to tez specjalistyczny serwis "nie wykryl usterki", dopiero za 2 razem jak
  • Odpowiedz
@aspk: Wiesz, ja go 4 raz reklamowałam, to mam po raz 5? I do ilu razy się tak bawić, do 10? 15? Dziś byłam odebrać i nawet pracownik x-komu widzi że faktycznie jest coś nie tak, że Asus broni jak może swojego tyłka. Od razu wysłałam go tym razem na niezgodność z umową może to cos tym razem pomoże.
  • Odpowiedz
@paula20089: to już nie do mnie pytanie ile to będzie jeszcze trwało. Wiem jedno to, że zareklamowałaś ponownie z tytułu innego niż gwa nie oznacza, że sprzęt nie pojedzie do serwisu. Tyle z mojej strony.
  • Odpowiedz
@aspk: A co miałam zrobić? Skoro w serwisie 2 razy stwierdzili, że ta usterka występuje i występowała dalej po oddaniu to bawić się w kolejne gwarancje? i co one by dały? 3 razy stwierdzona ta sama usterka daje mi prawną możliwość do żądania zwrotu gotówki.. A skoro laptop nie działa tak jak powinien więc jest nie zgodny z umową dlatego może w ten sposób chociaż albo dostanę sprawny sprzęt albo
  • Odpowiedz
@MWittmann: Już byłam :) póki co powiedzieli, żebym próbowała przez rejkojme (czy jak to się pisze) oddawać, czyli właśnie na niezgodność towaru z umową na co go zgłosiłam. I to że mam prawo to wiem.. tylko gorzej jak oni się do tego w żaden sposób nie ustosunkują i nic nie zostanie w tym kierunku zrobione..
  • Odpowiedz
@paula20089: Rękojmia. A co do ich zachowania, to nie bądź zdziwiona bo mało, który sklep jest w porządku jeśli przychodzi moment reklamacji, a nie wspomnę już o zwrocie pieniędzy. Wtedy bronią się jak Obrona pod Częstochową.
  • Odpowiedz
@MWittmann: zgadzam się z tobą; ale najgorsze doświadczenie mam z x-kom; bardzo mili byli przy zakupie ale jak mi laptop padł to dodatkowo uszkodzili mechanicznie sprzęt aby odrzucić rękojmie
  • Odpowiedz