Aktywne Wpisy
![lukija](https://wykop.pl/cdn/c3397992/lukija_qWfi2GxuAS,q60.jpg)
lukija +17
robię mielone
![lukija - robię mielone](https://wykop.pl/cdn/c3201142/adb0bde67128394ac114fabd273fa2c41b46de49bcd93fa9cabe1feed1e36e41,w150.jpg)
źródło: Zdjęcie z biblioteki
PobierzMirki... potrzebuje wsparcia.
Ale od początku:
Akt I
Wziąłem ślub z kobietą, którą kochałem. Dwa włoskie charaktery, częste kłótnie ale jakoś zawsze to było. Zawsze się pogodziliśmy, chociaż ona lubiła rozdrapywać rany i wyciągać brudy sprzed lat.
Dzień po WSPANIAŁYM weselu mieliśmy w domku wynajętym takie przyjęcie dla najbliższej rodziny. No i tam... w sumie siedziałem z rodziną, piłem piwo, było bardzo miło. Niestety, żonie coś nie pasowało i była taka do mnie trochę oschła, ale olałem bo zawsze o coś chodzi jej (w sensie o pierdołę).
Ale od początku:
Akt I
Wziąłem ślub z kobietą, którą kochałem. Dwa włoskie charaktery, częste kłótnie ale jakoś zawsze to było. Zawsze się pogodziliśmy, chociaż ona lubiła rozdrapywać rany i wyciągać brudy sprzed lat.
Dzień po WSPANIAŁYM weselu mieliśmy w domku wynajętym takie przyjęcie dla najbliższej rodziny. No i tam... w sumie siedziałem z rodziną, piłem piwo, było bardzo miło. Niestety, żonie coś nie pasowało i była taka do mnie trochę oschła, ale olałem bo zawsze o coś chodzi jej (w sensie o pierdołę).
Prawdziwa legenda, która w najpiękniejszy z możliwych sposobów nawiązała do szlachetnych tradycji wyścigowych Alfy Romeo, sięgającej lat 20-tych i 30-tych. Alfa Romeo 155 V6 TI złotymi zgłoskami zapisała się w historii DTM (będącego wówczas skrótem od Deutsche Tourenwagen Meisterschaft). Zbudowana w 1993 według nowego, bardzo liberalnego regulaminu Klasy 1, miała wszystko, czego tylko można było zapragnąć. Samochód był wyposażony w aktywne zawieszenie i aktywną aerodynamikę, rozwiązania wykorzystywane wówczas jedynie w F1 i później zakazane.
Pod maską Alfy pracowała wolnossąca jednostka V6 o pojemności 2.5 l, z której w najbardziej rozwiniętej wersji uzyskano imponujące 470 KM przy 12000 obr/min. Nadwozie tylko przypominało seryjne – struktura nośna opierała się na ramie przestrzennej pokrytej nadwoziem z włókna węglowego. Tak zbudowane auto przy Mercedesie 190E 2,5-16 Evo II wyglądało jak konstrukcja z kosmosu. W 1993 roku Alfa zdominowała cykl, a po Mistrzostwo sięgnął Nicola Larini, dla którego był to pierwszy rok w DTM. Niemcy nie mogli ponieść większej klęski, niż w najważniejszym cyklu wyścigowym na własnym podwórku.
#autazkapelusza #alfaholicy #carboners #motoryzacja #samochody #wyscigi
źródło: comment_zvhbvI6uWxrT2fwMcUmqnF4w263F8zqb.jpg
Pobierzźródło: comment_tMEJoPF6L7mclNsLNoedj2SMZhlbuvIH.jpg
Pobierzhttps://www.youtube.com/watch?v=wmeG_tVaFS8
@Zdejm_Kapelusz: to wolnossąca fałka kręciła się do 12k rpm i miała 470km bez żadnego dmuchania? Ciekawe bardzo.
Podwoili obroty względem seryjnego BUSSO - podwoili moc.
Seryjny silnik miał coś koło 200 KM i trochę więcej momentu. Wyrzucamy wszystko ze środka i ładujemy tłoki magnezowe (lekkie), lekki wał i korbowody, nicasil na tuleje cylindrów, inne wałki rozrządu, może większe zawory, o wiele większy dolot i prawie pusty wydech i już masz ze 2x tyle mocy (kosztem 90% trwałości). Teraz rozpędź ten silnik do 2x większych obrotów i masz 470KM. (to tak w uproszczeniu)
@lossuperktos: @Zdejm_Kapelusz: Latało to bardziej tak: https://www.youtube.com/watch?v=KlOEi_jir1I
Tarquini ( ͡° ʖ̯ ͡°) na szczęście wyszedł cało i jeździ do dziś.
https://youtu.be/WHjs-pcyg8Q