Wpis z mikrobloga

@blakker: To jest zbyt rozległy temat, żeby ot tak można było stwierdzić 'który lepszy'. Mogę Ci powiedzieć, że w C++ trudniej Ci będzie wejść, ale gry generalnie to jest trudny temat dla początkujących (bo pewnie nie masz doświadczenia nie?)
@blakker: Jak koniecznie chcesz się uczyć od razu na grach to UE będzie w sumie spoko opcją... do UE3 był kiedyś świetny przykładowy projekt RTS'a, więc nie będziesz musiał odkrywać ameryki.
ps
jak już byś się zdecydował jednak na unity to skryptuj w C#, tam jeszcze masz jakieś javascripty i inne gówna, nie warto imo.
To zapytam troche inaczej. Ktory jezyk pozwoli mi na stworzenie bardziej wydajnej gry? Lepiej dzialajacej jezeli jest takie cos. Ktory sie glownie stosuje.

Unity chyba bardziej pod takie rtsy a unreal pod fps.
@blakker: Olej Unity i UE. Pisz grę, z tego wyjdzie Ci wstępny framework a potem pisz własny silnik. Nauczysz się wielu cennych rzeczy i będziesz wiedział co i jak wszystko optymalizować.