Wpis z mikrobloga

Mireczki szukam #projektor do oglądania #kinocebulowe głownie wieczorem głównie do filmów, ewentualnie to streamowania obrazu z laptopa. W rozsądnej cenie.
Widziałem że przewija się pod tagiem często optoma ale ostatnio dziwnie zachowuje się u mnie szukajka na #aliexpress i znajduje mi tam jedynie same lampy, jakies kolorowe koła i okulary po wpisaniu frazy "optoma projector"

Odległość od ściany na której zamontował bym projektor do rzutnika to 315cm
Szerokość ściany na której chciałbym wyświetlać obraz to 150cm
Pobierz Domenico - Mireczki szukam #projektor do oglądania #kinocebulowe głownie wieczorem gł...
źródło: comment_892leUFFIK0qQm7AWWAjLrtTISFm1VJq.jpg
  • 38
@Christophus_: właśnie oglądam filmik z prezentacji DBPOWER UC46. Ale bajera sterowanie smartfonem taki budżet maksymalnie. Nie znam się na firmach tym bardziej chińskich pod tym samym modelem widzę UNIC i DBPOWER
@Domenico: bo Optoma to nie chiński wynalazek. Lepiej kupić w Polsce używkę niż brać tanie gówno z aliexpress. Zwracaj uwagę na rozdzielczość, ten UC46 ma 800x480, jak chcesz się cofać w rozwoju techniki do tej rozdzielczości to droga wolna ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jednak polecam coś z minimum 720p
@csmrex: tak jak pisałem wyżej, nie znam się na rzeczy i nie wiem za bardzo na co zwracać uwagę. W opisie jest napisane HD patrzyłem na lumeny, a jeżeli chodzi o Resolution:800*480 Support1920x1080
@Domenico: support to nawet możesz mieć 4K, ale co z tego, bo i tak ci to przeskaluje do natywnej rozdzielczosci 800x480. Szukaj czegoś z natywną rozdzielczością 1280x720 czy tam 1280x800
@Domenico: nic ciekawego nie dostaniesz. Sam mam projektor z rozdzielczością natywna 1280x800 i czasem przydałoby się 1920x1080, np. przy przegladaniu stron, do filmów i gier spokojnie starcza. Przy 800x480 i do tego na chinskim ledzie to bym się popłakał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1920x1080


@csmrex: Tak tylko że w tej cenie to już można kupić sobie dobry duży telewizor na "ścianę" 150cm szerokości.