Wpis z mikrobloga

@Macuser: Ten samochód to pasmo niezliczonych i nieoczekiwanych awarii, usterek i wydatków które mogą zrujnować twój budżet. Jestem miłośnikiem marki BMW i zapewniam że era dobrych beemek skończyła się na e46 i e39. To co jest ich następcą to generacja przekombinowanej elektroniki multipleksowej psującej się bez opamiętania w najmniej oczekiwanym momencie. To był najszczęśliwszy dzień - dzień zakupu, piękne czarne E61 525d prowadziło się niesamowicie. Radość prysła po tygodniu. Kolejne tygodnie
@RuchadloLesne:

Jestem miłośnikiem marki BMW i zapewniam że era dobrych beemek skończyła się na e46 i e39


hahahahaha, takie gadanie to domena ludzi, ktorych po prostu nie stac na nowsze auto i musza sobie dorabiac do tego ideologie, mowiac ze wszystko nowe to zlom

Krótko E60 to auto klasy biznes, a co się z tym wiąże wydatki też biznes.


no jak sie kupuje auto, na ktorego utrzymanie Cie nie stac, to
@Macuser: niska cena jak na polifta, ale też straszny golas. Nie widać nic strasznego na zdjęciach, można obejrzeć.

Silnik to M57 w mniejszej wersji, ale to dokładnie ten sam silnik co słynne 3.0 z tytułami silnika roku parę razy z rzędu. Trudno o lepszego diesla praktycznie do dziś. Fajne osiągi, rewelacyjna jak na diesla praca silnika (6 cylindrów robi swoje), niewielkie spalanie,niska awaryjność. Tylko trzeba pamiętać, że ten samochód ma już
@Macuser: W E39 praktycznie nie ma silników wyraźnie niepolecanych. Ewentualnie stary i już rzadko spotykany 525TDS, albo jedyny czrerocylindrowy w gamie 520D. Nie cieszy się też zbytnim uznaniem 520i jako trochę za słaby do tego samochodu, ale technicznie jest w porządku. Wszystkie pozostałe można spokojnie uznać za bardzo udane i polecane.