Aktywne Wpisy
wakxam +321
Powiem wam, że jako już dorosły facet oglądnąłem jeden z odcinków "Muminków" i jako dziecko człowiek tego nie zauważa ale ta bajka przez swój klimat jest bardzo psychodeliczna, od początku przez muzykę, tajemniczość postaci i wywoływanie u człowieka takiego dziwnego uczucia, przecież te postacie, które tam występują ciągle są aluzją do naszych codziennych problemów, nawet depresji i wywoływanie takiej nostalgii poprzez grę na harmonijce przez Włoczykija! Ta bajka miała w sobie bardzo
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
1. Wrzucam wszystko do jednego katalogu i zakładam wzajemną odpowiedniość nazwy pliku z jego symbolem w programie.
2. Tworzę w kodzie mechanizm leniwego wczytywania danych do globalnego, niemutowalnego słownika.
W ten sposób, kiedy wywołam kod:
image = get_data('battleaxe')
To najpierw zostanie sprawdzone czy klucz battleaxe jest już w słowniku, a jeśli nie to w katalogu data zostanie znaleziony plik o nazwie battleaxe.* (na przykład battleaxe.png), wczytany i umieszczony pod kluczem battleaxe. W każdym przypadku zostanie zwrócona wartość spod klucza.
Jak wam to wygląda? Znacie lepszy sposób na skuteczne zarządzanie danymi?
#programowanie #python #gamedev
Kod Quake3 bardzo dużo uczy, ale podejrzewam, że nie chce Ci się niego zagłębiać. Co mnie nie dziwi, bo Quake3 to mini system operacyjny dla silnika gry — i takie coś istnieje w każdym większym silniku gry. Własne zarządzanie pamięcią i każdą pierdołą tego typu.
No ale przecież jesteśmy w Pythonie… więc tak:
to
Komentarz usunięty przez autora