Wpis z mikrobloga

#planetplus / cześć wszystkim!

Po pierwsze dzięki, że skorzystaliście z promocji AliExpress - cieszymy się, że wzbudziła Wasze zainteresowanie i chęć zapoznania sie z naszą ofertą ;-)

Po drugie - cieszymy się, że serwery nie padły bo #aliexpress dało radę przyjąć chyba rekordową ilość zamówień.
Po trzecie - dziękujemy za zweryfikowanie naszego regulaminu, sposobu wyświetlania ofert i chyba wszystkiego co jest związane z funkcjonowaniem naszego serwisu. Planet Plus działa od stycznia 2015 roku w swojej odsłonie, natomiast od 2013 roku działal pod serwisem jako Karta Plus (kartaplus.pl) - przez ten czas udało nam się rozpocząć współpracę z większymi bankami w Polsce i zwrócić Cashback ponad 300k użytkownikom - więc odpowiadając wprost - nie, nie zawiniemy się za miesiąc.

Po czwarte i na razie ostatnie - jak źle tagujemy to nas poprawcie! ;-)

Pozdrawiamy
Zespół Planet Plus
  • 52
  • Odpowiedz
@szczesliwa_patelnia: inna redakcja? Chyba się nie zrozumieliśmy, skontaktowaliście się z BOKiem? Jeśli tak rozumiem, że sytuacja jest jeszcze nie poprawiona - jeśli to prawda to dajcie nam trochę czasu - duży natłok zgłoszeń, ale przez wszystkie przechodzimy i podsyłamy do Ali.

@Dezynwoltura: tak. w opcji Pomoc i Kontakt są różne opcje dotyczące kontaktu - zgłoś ją proszę jako "moje dane i konto Cashabck" a ticket trafi do odpowiedniego
  • Odpowiedz
@PlanetPlus: Dobra zadziałało, ale jest małe ale w jakiej walucie wpisać kwotę ? Wpisałem w PLN, tyle ile zabrało z konta, bo jednak nie ma możliwości wpisania $$$$$$$$$$ - p.s formularz przelicza na 5% a nie 20% z dnia promocji.
  • Odpowiedz
@PlanetPlus: jest mi bardzo przykro bo jakis czas temu informowaliście mnie że 16 zł zwrotu w Virgin mobile nie obowiązuje za każdy pakiet, że jest z tego zwrotu wyłączony pakiet za 19 zł a teraz informujecie inaczej,2 tygodnie temu już bym zamówił kilka sztuk takich starterów dla rodziny z pakietem 19 zł i dostałbym cashback 16 zł bo tak piszecie. Jakieś zadośćuczynienie z tego powodu? Nie lubie wprowadzania w błąd
  • Odpowiedz