Wpis z mikrobloga

#planetplus / cześć wszystkim!

Po pierwsze dzięki, że skorzystaliście z promocji AliExpress - cieszymy się, że wzbudziła Wasze zainteresowanie i chęć zapoznania sie z naszą ofertą ;-)

Po drugie - cieszymy się, że serwery nie padły bo #aliexpress dało radę przyjąć chyba rekordową ilość zamówień.
Po trzecie - dziękujemy za zweryfikowanie naszego regulaminu, sposobu wyświetlania ofert i chyba wszystkiego co jest związane z funkcjonowaniem naszego serwisu. Planet Plus działa od stycznia 2015 roku w swojej odsłonie, natomiast od 2013 roku działal pod serwisem jako Karta Plus (kartaplus.pl) - przez ten czas udało nam się rozpocząć współpracę z większymi bankami w Polsce i zwrócić Cashback ponad 300k użytkownikom - więc odpowiadając wprost - nie, nie zawiniemy się za miesiąc.

Po czwarte i na razie ostatnie - jak źle tagujemy to nas poprawcie! ;-)

Pozdrawiamy
Zespół Planet Plus
  • 52
@PlanetPlus: Witamy na mirko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pytanie techniczne: Czy jesli wczoraj złożyłem zamówienie (za pośrednictwem Waszej strony) a dopiero dzisiaj mam pieniądze na opłacenie to muszę to zrobić z tego samego "okna" gdzie rozpoczynałem zamówienie czy mogę to zrobić spokojnie np. z innego komputera (w pracy) ?
@tarasino: dobre pytanie! Zawsze rekomendujemy, żeby płatnośc była dokonywana w tej samej sesji po przejściu z planetplus.pl na stronę sklepu ponieważ to daje niemalże 100% pewność, że Cashback się naliczy automatycznie. Więc jeśli dopiero teraz masz środki to najlepiej będzie jak zrobisz to z tego samego okna (przejdziesz jeszcze raz z planetplus.pl i dokonasz płatności) - może i troche bardziej czasochłonne - ale o wiele lepiej mieć pewność automatycznego Cashbacku na
@Dax13: Zawsze staramy się by oferta danego sklepu była najprostsza jak to możliwe bo ilość regulaminów odstrasza. Informację, którą mamy szczegółową: "Transakcje rozliczane są za sprzedaż pakietów w ofercie na kartę (pre-paid). przyznajemy wynagrodzenie jest za pakiet: Pakiet 19, Pakiet 29, Pakiet 39, Pakiet 49, Pakiet 59 - Przeniesienie numeru - / Freemium - nie podlega wynagrodzeniu." daj znać czy to wystarczy
@szymekk: promocja została wyłączona o równo o północy czyli wraz z końcem 24 kwietnia ALE... serwer działa w czasie zimowym stąd godzinna obsuwa widoczna na portalu woleliśmy wyłączyć to po północy niż o 23 ponieważ wiedzieliśmy, że transakcji zrealizowanych między 23-24 w nocy będzie tak duża, że kolokwialnie mówiąć nie odkopalibyśmy się z ewentualnymi zgłoszeniami.

2. tak jak odpisaliśmy powyżej, "Zawsze staramy się by oferta danego sklepu była najprostsza jak to
@Dax13: jeden chociaż dzień na 40% czy jedna chociaż transakcja? ;-) Zobaczymy co da się zrobić. Jesteśmy w trakcie odpisywania na wszystkie maile, zapytania, zgłoszenia i nie chcemy by ktoś pozostał bez odpowiedzi - dajcie nam chwilę ;-)
o wiele lepiej mieć pewność automatycznego Cashbacku na koncie, który SZYBCIEJ się zatwierdza rozlicza niż po manualnym zgłoszeniu, które ma znacznie dłuższy proces weryfikacji i nie trwa 25 dni tylko znacznie dłużej.


@tarasino: @PlanetPlus: - średnio 25dni, ale bywa dłużej :P