Wpis z mikrobloga

Słuchaj stary nie rozumiem, próbujesz sie na siłe #!$%@?ć do czegokolwiek ( ͡° ʖ̯ ͡°) Spytałem "No i co?" Bo są rzeczy których Pan inteligencik nie musi tak podkreślać żeby były jasne. Nie trzeba dużo mówić, myślenie to jedna z najbardziej wartościowych umiejętności, a my jak się zdaje kłócimy się tylko czy jest lepsza osoba mądra czy mądra.
@kretyn: w czym problem xd ??ja wiem jak to zamienić na procenty, ale pisząc procenty to typ może nie ogarnąć o jaką liczbę na prawdę chodzi, a przy moim przedstawieniu chyba nikt nie ma problemów ??
na 2,2kk graczy grających rankedy tylko 43k jest w lidze w której ludzie jako tako umieją grać.


@Keiano: jeśli naprawdę Twoim zdaniem ten argument jest trafny, to proszę, poświęć mi 2 minuty swojego czasu i wyjaśnij mi go jak pięciolatkowi
@nie_pamietam: obie gry są fajne i mają plusy dodatnie i ujemne, ale jak by nie patrzeć, to rewolucja esportowa zaczyna się od LoLa. Profesjonalna liga z wypłatami i normalnym sezonem, więc rozgrywki cały rok. Profesjonalne studia i transmisje. Największa pula graczy, więc i popularność. Urosło to już do takiej skali, że bardzo poważni goście (ostatnio np. Shaq i jakiś znany gracz chyba NFL) pojawiają się na większych turniejach i myślą nad
@PanJanKochany: Rick Fox założył swoją organizację, Shaq się nie pokazał jeszcze. Pare dni temu CEO Echo Fox został jakiś były executive z Warner Bros.

Prawda jest taka, że wszystko spoko ale w obecnym stanie LoL większy już nie będzie. Riot ma wszystkie asy w rękawie, dopóki organizacje nie zaczną stawiać na swoim to Riot ma całą władzę i przez to scena będzie stała w miejscu.
@Polynasia: E tam ( ͡° ͜ʖ ͡°) (ex-gracz LOLa here, prawie 2 lata przerwy w graniu, choć wciąż śledzę co i jak [LCS, Wordlsy etc]). No a gif sam w sobie jest mistrzowski więc musiałem się podzielić Cumplom na mirko
@Keiano: przecież się rozwija. Dodano niższe ligi profesjonalne - challengera. Tzw. playerbase wzrasta ciągle, Korea i Chiny też się przestawiają z SC2 powoli. Śledzę temat od pierwszego sezonu i na moje oko to rośnie to bardzo stabilnie i rosnąć będzie bo pieniądze płyną coraz większym strumieniem.
Jak czegoś na skalę światową Riot nie #!$%@? koncertowo, to nie widzę z żadnej strony zagrożenia. Żaden inny produkt esportowy nie ma tylu użytkowników i
@PanJanKochany: Ta frustracja, jak to powiedziałeś, nawet nie jest spowodowana większym sukcesem Lola, ale tym na czym został on zbudowany. Gdyby nie Pendragon, to właściwie wszystko mogłoby być ok.
@PanJanKochany: bardziej chodzi mi o competitive scene, tutaj rozwoju większego już nie będzie dopóki wszystko wygląda tak jak wygląda obecnie.

dynamic queue ten problem jeszcze bardziej powiększa, ciężko będzie nowym ludziom wbić do challengera kiedy w challengerze grają full premade, nikłe szanse na przebicie dla nowych zawodników.

Poza tym challenger scene nie jest taki kolorowy, to wciąż jest głównie amatorka, częste są sytuacje gdzie tuż przed kwalifikacjami ktoś się rozmyśla i
@Keiano: no jak stompują czelendżera full premade teamy z dynamic queue to jeszcze zerknij czy car stoi na streecie przez window XD

A poważnie to challenger jest w powijakach, więc wyrośnie z tego, a samego wzrostu popularności nie należy wiązać z napływem nowych graczy do wyższych lig, a ze wzrostem popularności oglądania samych rozgrywek.
Ludzi już wystarczająco dużo gra, teraz ich trzeba tylko przyciągnąć skutecznie to transmisji, bo tam są sponsorzy