Aktywne Wpisy
![Mantusabra](https://wykop.pl/cdn/c0834752/6ca8761438ed8cef9d8ad8bc7ee3db3903ef122910f45f6b6f04612caddab57c,q60.jpg)
Mantusabra +990
Każdemu kto zaplusuje wpis narysuję jego avatar w paincie. Ehh nudzi mi się( ͡° ͜ʖ ͡°)
![Chodtok](https://wykop.pl/cdn/c0834752/c893ade3e96c8fa8fbefc0b0703cc00ec6d0726d45cfc84dcefa01513041d6d0,q60.png)
Chodtok +46
Dekadę temu nie mieliśmy smartfonów, a telefony miały klawisze. Teraz nie możemy żyć bez smartfonów...
Dekadę temu nie wiedzieliśmy, co to słitfocia i co to zdjęcie parówek, bo parówki to było żarcie w garnku...
Dekadę temu, żeby zobaczyć czyjegoś kota, trzeba było pójść do tej osoby do domu...
Dekadę temu, aby zobaczyć, jak wygląda naga kobieta, trzeba było ją rozebrać, teraz dostaje się jej nagie zdjęcie. I to zdjęcie stało się elementem
Dekadę temu nie wiedzieliśmy, co to słitfocia i co to zdjęcie parówek, bo parówki to było żarcie w garnku...
Dekadę temu, żeby zobaczyć czyjegoś kota, trzeba było pójść do tej osoby do domu...
Dekadę temu, aby zobaczyć, jak wygląda naga kobieta, trzeba było ją rozebrać, teraz dostaje się jej nagie zdjęcie. I to zdjęcie stało się elementem
Jestem, byłem i będę zwolennikiem V.
- Tańsze koszty eksploatacji
- Zdecydowanie łatwiejsza regulacja, i konserwacja.
- Bardziej przystępne dla przeciętnego użytkownika roweru.
Jeżeli jeździsz po lasach polnymi dróżkami, i czasami zjedziesz z większej górki to po co ci tarcze? Uważam, że tarcze przydają się tylko wtedy gdy naprawdę korzystasz z roweru. #!$%@? 40km/h urwiskiem w deszczu, a nie raz na ruski rok przejedziesz się w lesie bardziej hardkorowo.
A wy co o tym sądzicie? Dobre V dorównają przeciętnym (a takie są wciskane do rowerów masowych) tarczówkom. A cena praktycznie będzie podobna (Jednak mamy dobrej klasy V vs. słabej klasy tarcze) . Problem się robi przy wyborze nowego roweru dla osoby która lubi pojeździć ale bez szaleństw. Do ceny trzeba doliczyć ~ 300 zł bo producent (a robią to niestety teraz wszyscy) wstawia tarcze. A wstawia je bo wszyscy na około wstawiają tarcze i nie modnie wstawić nawet dobrej klasy V. I kolo się zamyka.
Ba obecnie znaleźć amortyzator pod V z piwotami to jest #!$%@? tragedia.
To coś jak ~ 10 lat temu z szałem w marketach fulle. #!$%@?, że strach jeździć. No ale full!
#rower #ankieta
źródło: comment_9TCMC74g0FQdMLIHr6vJQBjOMZ425XTE.jpg
PobierzCzy jesteś za wstawianiem tarczówek do rowerów "dla mas"
@CreativePL: "Jeżeli jeździsz po lasach polnymi dróżkami, i czasami zjedziesz z większej górki" to po co ci widelec MTB? W zastosowaniach do których są projektowane V-ki nie mają racji bytu. Trekkingowo crossowe widelce z kolei są robione pod V-ki i długo jeszcze
Amortyzator niedawno kupowalem i rzeczywiscie nie robia juz wyzszej klasy widelcow z pivotami tylko sam chlam
@CreativePL: Nie, to typowy cross, 90% rynku ma v-ki. A co do nie ogarnięcia konserwacji to może zaufaj koledze, wcale nie musi być takim łamagą. Youtube, strzykawka i wężyk i dziecko sobie z tym odpowietrzaniem raz do roku poradzi. Reszta regulacji jest co do złożoności prostsza niż w
@CreativePL: To idąc tym tokiem rozumowania z V-kami też sobie nie poradzi. W końcu nauka nowych rzeczy jest jak wiadomo niemożliwa.
Nawet najtańsze
źródło: comment_ZntmQjGNXATtrVx6Jvrz2MSvFT9UW190.jpg
PobierzW tarczówkach, jeśli o nie dbasz, wymieniasz tylko klocki, które wystarczają na naprawdę długo, dpowietrzanie co zmianę klocków. Nawet jeśli miałbyś to robić co roku to i tak nie są to duże koszta.
W przypadku Vek wystarczy że odrobina błota dostanie Ci się do pancerza i już masz do wymiany linkę + pancerz. W dodatku linka nie jest osłonięta na całej długości więc narażona jest w
- nie zużywasz sobie tak obręczy co przy 7k na sezon już ma spore znaczenie, a tarcze są taniutkie
- reguluje się łatwiej niż Vki, gdzie lekka centra koła, czasem włożona za gruba opona i już jest problem, dobre ustawienie vek nie jest takie proste.
- no i ten syf, błoto zatrzymujące