Aktywne Wpisy
Kopyto96 +220
Ten typ to fenomen xD Wrzuca kilkanaście filmów w miesiącu, za każde lekko ponad milion wyświetleń, zbija pewnie grube siano przy takiej ilości i monetyzacji, a po prostu recenzuje obiektywnie żarcie. I to z reguły takie proste żarcie. I to jest proszę Państwa NISZA. On się w nią wbił.
Tak, nisza, bo po prostu każdy już się zdążył sprzedać i jeździ wypolerować berło za hajs xD Czyli nagrać, jakie to super jedzenie
Tak, nisza, bo po prostu każdy już się zdążył sprzedać i jeździ wypolerować berło za hajs xD Czyli nagrać, jakie to super jedzenie
daeun +60
Tatuaż jest fajny. Tak. Gdy masz naście lat, fiu-bździu w glowie, a Twoje życie to głównie impreski w towarzystwie YOLO koleżanek. XD
Pózniej przychodzi etap stabilizacji, z biegiem lat stajesz sie żoną, pozniej matką i dorabiasz się wnuków. Wtedy zaczynasz zauważać że ten czaderski motyw wilka, który był taki COOL w 2002 roku srednio już pasuje Tobie jako babci i kobiecie na stanowisku.
Zaczynasz wiec, podobnie jak Ewelina Lisowska, mysleć nad laserowym
Pózniej przychodzi etap stabilizacji, z biegiem lat stajesz sie żoną, pozniej matką i dorabiasz się wnuków. Wtedy zaczynasz zauważać że ten czaderski motyw wilka, który był taki COOL w 2002 roku srednio już pasuje Tobie jako babci i kobiecie na stanowisku.
Zaczynasz wiec, podobnie jak Ewelina Lisowska, mysleć nad laserowym
Mały trening #drift na otwarcie sezonu.
#motoryzacja #bmw #e36 #e30 #s13 #jdm #driftujacyrozowypasek
@rvek: Ja latałem e36 325i na otwartym dyfrze, więc myślę, że nie powinieneś mieć problemu, jak coś to zapraszam !
Chociaż już gt28 czeka na kilka gratów i nie mogę się doczekać (。◕‿‿◕。)
Turbo do M52B28 to kiepski pomysł. Aluminiowy blok nie wytrzymuje za wiele. Jak koniecznie chcesz turbo to stroker M50, albo po prostu M50.
Co nie zmienia faktu, że do zabawy 2.5 wystarcza.
@chaos_n:
@pluski:
@rvek: Japończyki są nieziemsko drogie jak na nasze warunku, np. maglownica do s13 dkosztuje jakieś ~ 1500 zł, a do e36 jakieś 50 zł :D
Jak
@pluski: Zrób to się dowiesz w czym problem. M52 już w serii ma problemy. Maks dla tego bloku to 0.6b. Zresztą i tak lepiej dmuchać w żeliwo z M50. M52 nie wytrzymuje dodatkowego obciążenia termicznego związanego z doładowaniem, lubią się wyciągać gwinty śrub głowicy z bloku.
Faktycznie, ceny podskoczyły, są po 150 zł, co i tak nie jest jakąś straszną ceną. A co wspomnianych problemów z maglem to się nie spotkałem.
M50 drożeje, bo to dobra jednostka, a jest ich co raz mniej.
Patentem na pompę w M52/M44 jest pompa z escorta, pasuje p&p, a nie ma z nią takich problemów jak z orginałem.
No i mam tu niezłą ekipę ogarniaczy, niestety... czas.
A buda to coupe ? Kolega szuka czegoś nowego, bo jego obrońca stylu z M54 go nie lubi i aktualnie wał idzie do szlifu :/