Wpis z mikrobloga

Mirki, co myślicie o takiej ofercie?

Ford Fiesta Trend + pakiet GoldX
Silnik: 1.0 EcoBoost 100 KM M5
Nadwozie: 5 - drzwiowe, Rok produkcji: 2015
Samochód fabrycznie nowy, bez przebiegu, zarejestrowany na dealera.

Wyposażenie standardowe wersji Trend:
- Inteligentny System Bezpieczeństwa (IPS)
- Inteligentny System Bezpieczeństwa (IPS)
- Układ ABS z elektronicznym układem podziału siły hamowania ( EBO) i układem wspomagania awaryjnego hamowania ( EBA)
- ESP - elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy z układem kontroli trakcji TCS
- Układ ułatwiający ruszanie na wzniesieniach (HSA)
- Światła awaryjnego hamowania – włączające się automatycznie w momencie gwałtownego hamowania
- Poduszki powietrzne – poduszki czołowe kierowcy i pasażera z przodu
- Poduszki powietrzne – poduszki boczne dla kierowcy i pasażera z przodu
- Boczne kurtyny powietrzne chroniące osoby w 1. i 2. rzędzie siedzeń (łącznie z poduszką kolanową kierowcy)
- Wyłącznik przedniej poduszki powietrznej pasażera
- Elektroniczny układ wspomagania kierownicy (EPAS)
- Podgrzewane lusterka boczne
- Centralny zamek sterowany pilotem
- Elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi – szyba kierowcy opuszczana i podnoszona jednym naciśnięciem przycisku
- Wlew paliwa Ford Easy Fuel – bez tradycyjnego korka, z zabezpieczeniem przed zatankowaniem niewłaściwego paliwa
- Obudowy lusterek bocznych lakierowane w kolorze nadwozia
- Klamki drzwi bocznych lakierowane w kolorze nadwozia
- Ford My Key®– funkcja programowania i przypisania do kluczyka ograniczenia: prędkości maksymalnej i maksymalnej głośności systemu audio oraz możliwość zablokowania dezaktywacji systemów wspomagających bezpieczeństwo
- Uchwyt dźwigni zmiany biegów – z wykończeniem skórzanym
- Regulacja wysokości fotela kierowcy

Wyposażenie pakietu:
- Klimatyzacja manualna
- Radioodtwarzacz płyt CD/MP3, 6 głośników, gniazda AUX-IN i USB, zdalne sterowania na kierownicy
- 15” obręcze z lekkich stopów (wzór 5 - ramienny D2SBK)
- Podgrzewana przednia szyba
- Przednie światła przeciwmgielne
- Komputer pokładowy

Wyposażenie dodatkowe:
- Centralna konsola - z 2 uchwytami na kubki z podświetleniem i podłokietnikiem
- Regulacja odcinka lędźwiowego fotela kierowcy
- Koło zapasowe dojazdowe
- Lakier metalizowany
- Czujniki parkowania z tyłu w cenie samochodu

Cena: 49 000 zł

#samochody #pytanie #motoryzacja
  • 57
ale wywalic 50 k na miejskie auto


@sailor_73: a według mnie @KIJU87 bardzo trzeźwo podchodzi do sprawy. Jasne że za 50 klocków kupiłby jakąs wypasioną furkę klasy wyższej, ale bieżące koszty użytkowania będą nieporównywalnie większe niż nowego niewielkiego samochodu z salonu. A nic nie daje takiego spokoju użytkowania samochodu jak właśnie nowe auto, którego jesteś pierwszym właścicielem.
A nic nie daje takiego spokoju użytkowania samochodu jak właśnie nowe auto, którego jesteś pierwszym właścicielem.


@pavulon78: oprocz tego, ze z byle #!$%@? musisz jezdzic do ASO, gdzie strzyga Cie jak owce. Ja osobiscie nowego auta bym nie kupil, bo szkoda mi nerwow.
Ja osobiscie nowego auta bym nie kupil, bo szkoda mi nerwow.


@bidzej: Majtki też kupujesz używane? Może zwyczajnie cie nie stać na kupno nowego przedmiotu codziennego użytku? Nikt cie nie zmusza do jeżdzenia do aso. Serwisowac sobie może gdzie chcesz, byle tylko zgodnie z zaleceniami producenta, wtedy gwarancji nie stracisz.
@pavulon78:
1. gdzie majtki, a gdzie samochod?
2. stac mnie - szkoda mi nerwow. W uzywce jak zechce (a na pewno zechce) to sobie zaloze inny wydech, inne zwieszenie, inne hamulce - bo tak, bo lubie i nikomu nic do tego...

...no i pol roku po wyjezdzie z salonu ile tracisz?
...no i pol roku po wyjezdzie z salonu ile tracisz?


@bidzej: Nie sprzedaję samochodu po pół roku to mam w dupie ile traci na wartości. Zresztą uwielbiam ten zawsze podnoszony argument miłośników starych samochodów - "traci (tu wstaw sobie dowolną liczbę)% wartości od razu po wyjeździe z salonu". To idź stań pod salonem, poczekaj aż ktoś będzie wyjeżdżał z salonu nowym samochodem i kup od niego taki samochód po jego mitycznie
@KIJU87: Cena wydaje się ok, ale zastanowiłbym się, czy na pewno warto kupić nową Fieste - generalnie to, chyba najstarszy samochód z segmentu i za rok, wchodzi nowa generacja. Zastanów się, może nad innymi samochodami np 208, Clio lub nowej Corsie.