Wpis z mikrobloga

@ArmoredWarfare dlaczego nie wprowadzicie konta premium, które jest liczone za czas on-line? ( ͡º ͜ʖ͡º)
la takich weekendowych graczy taki czas liczenia byłby najlepszy. Bo co z tego, że wykupie 7 dni, skoro realnego czasu będę mieć 10h przez te 7 dni? To samo jest w #wot czy innych.
Przedewszystkim to powoduje, że nie kupuję premium czy złota. Dla kogoś takiego jak ja nieopłacalne to jest.
#armoredwarfare
  • 20
@slava: Ale inni kupują i w szerszej perspektywie to jest dla nich bardziej opłacalne, bo jest więcej graczy, którzy będą mieć gdzieś, że przez miesiąc zagrają 15 godzin niż tych, którzy z tego powodu nie kupią konta premium. Weź pod uwagę, że dla takiego Niemca premka na miesiąc to 1-2 godziny pracy za najniższe stawki.
@mewabojowa: Tak. Mają profit z tego, ale jak nie kupię, a sporo osób takich jest szczególnie starszych, którzy mają inne obowiązki niż gimnazjum ;) to nie zarobią, bo ktoś taki nie wykupi premium/golda
@FeniEnt: No i podany przez ciebie przykład, gdzie 3 dni są w cenie 7 jest śmieszny. 7 dni opłacałoby się tylko ludziom grającym 10+ godzin dziennie i to każdego dnia. Nawet steamerzy, którzy na tym zarabiają tyle nie siedzą przy czołach. :)
@slava: Nie wprowadzą, bo się to im nie opłaci. Poza tym tak jest od zawsze i (prawie) nikt nie narzeka. Praktycznie każde MMO z premką stosuje ten plan marketingowy. W AW masz jeden plus - jak zdobędziesz jakiej boosty czy czas premium, możesz je aktywować kiedy chcesz, zwiększając tym samym swój profit w dniu kiedy grasz więcej.

Patrząc realistycznie nie ma szans na wprowadzenie "godzinówki". Standardowy plan jest zbyt zakorzeniony w
@slava: Bo to się nie opłaca. Jakby to się opłacało to już dawno by to WG wprowadziło, co jak co, ale w dojeniu hajsu z graczy są ekspertami. To że parę osób nie stać na normalne konto premium nie ma dla nich znaczenia, o wiele więcej zarabiają na osobach które stać i płacą, mimo że małą grają.

Ja np. wolałbym kupić premium 3 dni liczone jako czas on-line za cenę standardowego
@ArmoredWarfare: Próbujecie wejść na rynek opanowany praktycznie przez monopolistę, jak chcecie ugryźć ten kawałek tortu to radzę sięgnąć po niestandardowe metody, a nie kopiować sposób dojenia klientów od monopolisty
@el_flaco: Nie wiem, nie chodzę na dziwki. Lecz jednak prostytutka z założenia bierze za godzinę i w godzinę możesz robić co chcesz (lub co ma w cenniku). Możesz ją dymać całe 60 minut lub wcześniej sobie z nią pogadać. Jednak nie płacisz za czas kiedy ona na Ciebie czeka ( ͡ ͜ʖ ͡)
@DelPiedro: Proponuję jednak zwrócić uwagę na formy osobowe, których użyłem w mojej poprzedniej wypowiedzi ;)
Nie jesteśmy deweloperami czy producentami, a przedstawicielami społeczności, blogiem, czy coś w tym stylu.
Nie mamy wpływu na plany marketingowe twórców, niestety. Jak na razie, pomijając standardowe wpadki, wcale nie idzie im tak źle ;)
@ArmoredWarfare: Ale chyba możecie przekazać sugestię do producenta? ;)

Przeciętny gracz z 7 dni premium wykorzysta nie więcej niż pewnie 14h, zakładając że sobie pogra przez 2h dziennie.


@Eau-Rouge: ( ͡º ͜ʖ͡º) To ja, jako weekendowy gracz jedną sesję mam jakieś 2-3h.
@slava: Jest to jedno z naszych "zadań" :) Aczkolwiek już z doświadczenia przy współpracy z tego typu instytucjami, wiemy iż nie bez przyczyny wydają grube hajsy na marketingowców. Zazwyczaj zbywają takie sugestie, gdyż sami na nie wpadli, ale uznali za niezbyt im pasujące.