Wpis z mikrobloga

Mirki! Dzisiaj się obudziłem z niesłychaną chęcią zrobienia czegoś dla innych ( ͡° ͜ʖ ͡°) Później wpadłem na pomysł na utworzenie programistycznego FAQ dla nowicjuszy, którzy nie wiedzą od czego zacząć i w ogóle nic nie wiedzą, ale chcieliby coś zacząć robić w tym kierunku. Wiadomo, że pytania nowych często się powtarzają, dlatego chciałbym żeby mirki z #naukaprogramowania je wypisali, a #programowanie pomogło w odpowiadaniu na nie. Być może oszczędzi nam to dużo czasu w przyszłości. Mogę na was liczyć? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#naukaprogramowania #programowanie
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@informatyk15000k: nie jestem już początkującym, więc ciężko żebym miał pytania jak początkujący. Natomiast zdeklarowałem się że będę odpowiadał na pytania, które są ogólne lub dotyczą mojej dziedziny(PHP, JS i strony internetowe). Nie rozumiem z czym masz problem...

@Fakie dzięki za te linki. Jednak zawierają one odpowiedzi dla ludzi, którzy podjęli już jakąś decyzję odnośnie języka, w którym będą się uczyć. Mi chodziło o pytania zadawane przez ludzi, którzy mają
  • Odpowiedz
nie jestem już początkującym, więc ciężko żebym miał pytania jak początkujący. Natomiast zdeklarowałem się że będę odpowiadał na pytania, które są ogólne lub dotyczą mojej dziedziny(PHP, JS i strony internetowe).


@Kalvot: Tego nie napisałeś wyżej. W każdym razie - życzę powodzenia :)
  • Odpowiedz
@Kalvot: zaczac to najmniejszy problem, do tego jest milion zrodel. Problem zaczyna sie pozniej, i wiekszosci odechciewa sie gdy juz przerobia kilka tutoriali, opanuja podstawy i nie wiedza co z tym dalej zrobic. Wiec lepiej zorganizuj jakas liste pomyslow na aplikacje, ktore poczatkujacy moze napisac. Cos w stylu "endpoint api z autoryzacja i uwierzytelnianiem", albo "kopia twittera z odswiezaniem w czasie rzeczywistym".
  • Odpowiedz