Wpis z mikrobloga

Cześć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kolejny odcinek z cyklu #brutalnaprzestrzenkosmiczna

Przez ostatnie dwa tygodnie działo się całkiem sporo. Głównie dopracowywanie UI i mechanik, żeby mieć większość rzeczy zamkniętych, nim na dobre zajmę się AI. Dzisiaj przedstawiam 2 shadery efektów cząsteczkowych dla statków kosmicznych, no i sam statek kosmiczny (model tymczasowy):
-Efekt dymu, który może być oświetlany przez inne źródła światła (kolory oczywiście dobrane do celów prezentacyjnych)
-"Efekt ciepłego powietrza" przy silniku

Pozdrawiam mirków i wracam do pracy ( )

#gamedev #programowanie #unity #unity3d #gry
twitter
Sadun - Cześć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kolejny odcinek z cyklu #brutalnaprzestrzenkosmiczna

...
  • 10
@Wunderwafel: Biorąc na logikę, to silnik odrzutowy wyrzuca z siebie jakąś materię, więc zostawia efekt dymu za sobą nawet w przestrzeni kosmicznej. Szukałem na necie potwierdzenia i oto jest, potwierdza też to, że efekt dymu będzie widoczny przez krótki czas:
http://boards.straightdope.com/sdmb/archive/index.php/t-241212.html

Dzięki za uwagi ( ͡° ͜ʖ ͡°), poszukam jakichś materiałów filmowych (jak pisał ktoś w tamtym wątku) pokazujących na ile to zjawisko jest widoczne i przez
@Sadun: Nie wygląda to źle, no i fakt faktem wczesniej nic takiego bie widziałem w innych graxh w takiej tematyce, moim zdaniem zbyt długi jest ten ogon :D