Wpis z mikrobloga

Mirki, pamiętacie http://www.wykop.pl/wpis/16818995/xkom-komputery-pcmasterrace-zakupy-podsumowanie-mo/ ?
Laptop właśnie wrócił z drugiej reklamacji, tym razem z tytułu rękojmi. Znowu nic nie zostało naprawione. #xkom uważa że laptop jest sprawny. Przy odbiorze, pokazałem ekspedientowi jak bardzo ten laptop jest sprawny. Na własnych oczach zobaczył spadki prędkości oraz ciągłe rozłączanie się dysku zewnętrznego - chyba bardzo się zdziwił i zaproponował by laptop wysłać trzeci raz, na co oczywiście się nie zgodziłem. Pokazałem również temu panu zdjęcie drugiej wady, czyli niewłaściwego podświetlenia ekranu, na co on rzekł że nie może sprawdzić ich autentyczności (w salonie jest za jasno by było to widać na ekranie laptopa). Skoro #xkom nie chce po dobroci, to niestety muszę iść do Miejskim Rzecznikiem Konsumentów. Odradzam kupowania czegokolwiek w tym nieuczciwym sklepie.
Poniżej załączam zdjęcie tej drugiej usterki

#xkom #pcmasterrace #afera #komputery #oszukujo
ly000 - Mirki, pamiętacie http://www.wykop.pl/wpis/16818995/xkom-komputery-pcmasterra...

źródło: comment_zK24rYrHhdcLoVSbLL8Vlp7TuiDagSRI.jpg

Pobierz
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Amarachi: myslisz ze te wszystkie jaja sa dlatego, ze @x-kom mogl tego lapa juz od poczatku #!$%@? przez ktoregos pracownikow i boja s ie ze lenovo to wygryje i beda stratni ? ale to takie kwoty to ja sam nie wiem co o tym myslec i czemu caly ten cyrk
  • Odpowiedz
staraj się wymienić na nową sztukę jak najszybciej,


@AferaZaAfera: chciałem to zrobić 10 dni od dnia zakupu, ale pracownik xkomu wprowadził mnie w błąd i oddał na gwarancję z dopiskiem "klient prosi o wymianę na nowy model". cyrk
  • Odpowiedz
@Amarachi: o to chodzi, bo jak mi przychodza i #!$%@? ze jest to i to zle itd, to mi czesto to cos nie wyskakuje, a jak mi da zdjecie bledu usterki itd to moge przy tym dluzej posiedziec i czesto udaje mi sie to wyeliminowac, i ja bym na miejscu @ly000: tak zrobil, zeby to wszystko dokladnie udokumentowac co do jednej usterki, zgrac wszystko na plyte i im
  • Odpowiedz
@ly000: a jak kupiłeś? przez internet? Jeśli tak to rzeczywiście ogromny fail z twojej strony (no i chamska zagrywka pracownika, ale to już tak jest, że u wszystkich chcą cię zrobić w konia, bo tak sami by się z tym użerali, a tak sprzedali Ci i to Twój problem).

Niemniej staraj się wymienić na nowy model jak tylko będziesz mógł i wysyłaj do skutku, aż nie będzie Ci przysługiwało oddanie
  • Odpowiedz
@AferaZaAfera: przy drugiej rękojmi przysługuje mi zwrot pieniędzy, ale wpierw te wady muszę im udowodnić, bo z własnej woli nie zgodzą się na zwrot kasy lub wymianę (szczególnie że dolar spadł)

nie kupowałem przez internet.
  • Odpowiedz
nie kupowałem przez internet.


@ly000: to chyba Ci jednak nie przysługuje (normalnie) zwrot, choć nie wiem co tam X-kom na w regulaminie.

To idź do rzecznika praw konsumentów, pogadaj, niech Ci coś zaproponuje, może później opinię kogoś od sprzętu, że rzeczywiście jest uszkodzony i wady przeszkadzają w użytkowaniu i z takim czymś uderzaj do X-komu / Lenovo.
  • Odpowiedz
@ly000: Prosimy Cię o dodatkowy czas, weryfikacja nadal trwa. Gdy będziemy mieli komplet informacji to niezwłocznie się z Tobą skontaktujemy
  • Odpowiedz