Wpis z mikrobloga

Mirki, Mirabelki i wszyscy, którzy nie utożsamiają się z wyżej wymienionymi grupami, mam ogromny problem.
Nazywa się opel corsa d z 2007 i przestaje działać. Ponieważ jestem typowy #rozowypasek jeśli chodzi o motoryzację proszę o pomoc. Podobno wtryski mi padają... i to podobno wszystkie 4 jednocześnie. Myślicie, że to możliwe, czy ktoś chce mnie naciągnąć? I znacie kogoś w #lublin kto się zajmuje oplo-wtryskiwaczami?
  • 14
@Redhell: co znaczy przestaje dzialac? Opisz to, bo mialem.merive, ktora gasla po nagrzaniu sie silnika i naprawa byla.powazna i pochlonela kupe.kasy. Moze masz podobnie, to pomoge.
@Mankovich: mi też gasła na zimnym silniku Corsa B 1.0 (szatan silnik). Okazało się że padł czujnik położenia wału, czyli pikuś :)

@Redhell: Musisz podać więcej informacji, bez tego ani rusz. Jak się auto zachowuje, czy odpala od razu, czy szarpie podczas jazdy na zimnym/ciepłym silniku. Czy przyśpiesza prawidłowo. A najważniejsze, jaki to silnik :)
@BartekLbn91: mi meriva gasla przy 75 stopniach i odpalala gdy ostygla. Co sie dzialo nie wiem, bo 6 tygodni stala w warsztacie i wydalem na to 3000 zl a mechanik powiedzial, ze za wiedze co to bylo, beda mu w calym wojewodztwie placic.
@BartekLbn91: to byla 2003. 1.6 benzyna. Na szczescie juz jej nie mam. Ale wiem, ze po moim przypadku pojawilo sie wiele combolotow w tym serwisie z ta sama usterka i koles stal sie fachowcem. A ja nadal nie wiem,.co bylo przyczyna.
Kurde, weźcie nie straszcie... Silnik 1,7 cdti, odpala bez problemu, po prostu raz na jakiś czas, nie w jakiś szczególnych okolicznościach zaczyna strasznie szarpać, na 1,2 biegu w ogóle prawie nie jedzie, można sobie wciskać gaz do podłogi, wchodzi wolno na obroty... a czasami tylko na 1,2 biegu kiepsko a poźniej juz prawie normalnie da się jechać.
@BartekLbn91: Generalnie samochód odpala. ale w trakcie jazdy, gdy samochód chwile odpocznie zaczyna pojawiać się ten problem że nie ma mocy zupelnie, szarpie itp. jak by sprężarka albo własnie wtryski, tak mi mówi wujek. Ale nie wiem... kiepska sprawa, bo w ogóle nie mam nikogo znajomego albo przynajmniej z polecenia kto by mógł się tym zająć...
@Redhell: Najlepiej jakbyś pojechała na odczyt błędów, bo pewnie jakieś są i najlepiej do serwisu specjalizującego się w autach wysokoprężnych bo takie objawy to może być prawie wszystko od turbo przez wtryski, pompę wysokiego ciśnienia czy może błąd jakiegoś czynnika, na podstawie kodu błędu powinni postawić jakaś diagnozę