Wpis z mikrobloga

Coś się, coś się popsuło... Support Google w zakresie usługi Merchant to jest jakiś żart. Odrzucili mi plik z powodu niedostatecznej informacji o zwrotach i wymianach w sklepie, więc poprawiłem ją na tak przejrzystą, że już bardziej się nie da. Plik przywrócili. Po tygodniu otrzymuje powiadomienie, że plik jest odrzucony z tego samego powodu, mimo iż żadnych zmian nie wprowadzałem w między czasie. Zgłaszam problem - po trzech dniach otrzymuję maila, że plik odblokowany. Wchodzę po trzech dniach... plik zablokowany.

Google korzysta teraz masowo z PFRONu czy po prostu przyjmują idiotów bez szkoły jak leci?

#ecommerce #sem #seo
  • 7
@borowa90: Co pokazuje Ci zakładka diagnostyka? Utwórz w sklepie osobny link w stopce "zwroty i wymiana", opisz tam procedurę zwrotu i procedurę wymiany, dorzuć formularze i powinno być ok.
@YagAA: Link jest w stopce oraz w każdym produkcie. Procedura opisana od A do Z.

Plik oznaczony jest jako niezaakceptowany w diagnostyce. Formułka znana:

Account suspended due to policy violation: zwrot zakupu i środków
@YagAA: Właśnie ten formularz wypełniałem cały czas. Nie mam zablokowanego całego konta, bo inny plik działa prawidłowo (dotyczy tego samego sklepu w innym języku :))
@borowa90: Wejdź w takim razie na konto AdWords -> koło zębate -> pomoc -> czat. W temacie napisz, że chodzi o GMC i połączą Cię z odpowiednią osobą. Tam opisz sytuację i myślę, że będzie ok.