Aktywne Wpisy
![mirko_anonim](https://wykop.pl/cdn/c0834752/321ea7dc2985c2bfbf21a6b5598af7c3220625c6954fbbc0a440b525befed626,q60.png)
mirko_anonim +4
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
co myslicie o wspolpracowniku ktory zawsze ma te same ciuchy na sobie ale te same 2-3 koszulki, nie smierdzi od niego ale widac ze rzeczy sie powtarzaja
#pracbaza
──
co myslicie o wspolpracowniku ktory zawsze ma te same ciuchy na sobie ale te same 2-3 koszulki, nie smierdzi od niego ale widac ze rzeczy sie powtarzaja
#pracbaza
──
![testoviron17](https://wykop.pl/cdn/c0834752/f9424ebe8b38c69b4be14c7c23eb1ee23101c5388ce5ec80c71be63b52712787,q60.jpg)
testoviron17 +239
Mordunie, on ma 73 lata, a śmieszkujemy jak coś przekręca, a my w jego wieku to z robakami nawet już pewnie nie pogadamy xD
#mecz
#mecz
![testoviron17 - Mordunie, on ma 73 lata, a śmieszkujemy jak coś przekręca, a my w jego...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/ddf28715e95c28c65db6b73c21dba0fb3cfa61326c4de5a20fec74ca122c25e3,w150.jpg?author=testoviron17&auth=9ff2688eb4b4ae49e76b3e38384be312)
źródło: temp_file5982497245676168862
Pobierz
Abyss: The Wraiths of Eden - dobre 4 godziny przyzwoitej, relaksującej, łatwej #gry #przygodowki typu #pointandclick.
Nie miałem w tym tygodniu siły na nic bardziej wymagającego, więc po kapitanie Remingtonie wziąłem się za "Otchłań". Zjawiskowa grafika, jak to u #artifexmundi, robi genialny klimat, a fabuła, estetyka i wrażenia z gry nawiązują mocno do Verne'a i #lovecraft przyprawionych jeszcze dystopią. Silnych emocji bym tu nie szukał (zagrożenie ciut zbyt dosłowne i za szybko ujawnione a żeńska protagonistka mało przekonująca), ale wrażenia pozostają jednak bardzo pozytywne.
W zestawie, których ostatnio sporo, gra nie powinna kosztować więcej niż karty #steam, które zawiera. Polecam.
źródło: comment_DcuL7lxFTlP2sqQrUjLirKYRBTQqZXVU.jpg
PobierzPo pierwsze - nie wszystkie interakcje są równie oczywiste jak użycie młotka na gwoździu (no i z drugiej strony trudno przypuszczać, że odjechany, abstrakcyjny sposób wykorzystania przedmiotów rodem z np. Monkey Island stanowi wyznacznik bycia przygodówką; raczej widziałbym to jako wyznacznik poczucia humoru, poziomu trudności etc.).
Po drugie - dialogi w większości przygodówek prowadzi się do wyczerpania wszystkich kwestii dialogowych, więc ich roli bym nie przeceniał
To, co wydało mi się tutaj najbardziej charakterystyczne, to natężenie puzzli wszelkiego rodzaju - poskładaj, uporządkuj elementy, ustaw we właściwej kolejności, wstaw we właściwe miejsce, obróć odpowiednio, zbierz i wymieszaj składniki etc. Po prawdzie to właśnie puzzle wydawały mi się najbardziej charakterystyczną cechą tych gier. Stąd też moje zdziwienie, że akurat
Nawiasem, poświęciłbyś jeszcze chwilę, żeby rzucić z głowy parę tytułów, które zrobiły na Tobie wrażenie w ostatnim czasie? Z pełnoprawnych przygodówek tym razem.
Trochę mnie po prostu smuci, że pod tagiem przygodówki połowa opisywanych gier to hidden objecty, a druga połowa
Tak się złożyło, że z gatunkiem odświeżyłem znajomość ostatnio właśnie za pośrednictwem HO - i, mówcie co chcecie, poczułem się jak w raju. W moim odczuciu to jednak
PS. O, widzę, że i poza Alawarem też jest trochę ciekawie wyglądających rzeczy - np. taki Pies Baskerville'ów (。◕‿‿◕。)
* Gemini Rue - na Twoją odpowiedzialność, @rzeznikmocy! ;)
* Legend of Grimrock - nie żebym miał coś do Eye of the Beholder, ale może uda się obejść drukowanie sobie mapek z netu, bo to archaiczne 3D wystawia mój zmysł orientacji na sporą próbę ;) nie wiem, czy też tak miałeś, @
źródło: comment_DPshLTN3TVM4EcUGLp3NT1mhpT5udt77.jpg
Pobierz