Wpis z mikrobloga

#xkom #komputery #pcmasterrace #zakupy

podsumowanie mojej przygody z xkomem:
1. kup nowego laptopa w xkomie za 4k
1.5. laptop miał posłużyć do nauki i poniekąd pracy
2. okazuje się że laptop ma 5 usterek fabrycznych
3. oddaj laptopa z tytułu rękojmi
3.5. sprzedawca obiecał kontakt w celu ustalenia szczegółów reklamacji
4. mija wiele tygodni
5. w tym czasie dostajesz zlecenia, ale wykonywanie ich bez tego lapka to masochizm
6. mijają kolejne tygodnie
7. dostań smsa że laptop został wysłany do jakiegoś serwisu. wtf?
8. wykłócaj się z babą przez telefon że chcesz dostać nowy sprawny model
8.5. i że nie chciałeś żadnej gwarancji
8.7. baba mówi ze chciałem
8.8. nie, nie chciałem
8.9. mówi że laptop jest w karygodnym stanie, bo jest brudny, więc i tak na zwrot nie miałbym co liczyć
8.95. proszę o dowody
8.96. odmowa
10. mijają tygodnie
11. zero odzewu
12. znajdź na stronie xkomu że laptop został naprawiony dawno temu i nie wiadomo co się z nim dzieje
13. ostatnim kontaktem ze strony xkomu był sms odebrany 1 lutego
14. zero, null, nil odzewu, nie wiesz co się dzieje z laptopem
15. semestr mija, ty zamiast zająć się nauką, pieprzysz się z xkomem
16. mijają tygodnie
17. zapomniałeś już co się stało z twoimi pieniędzmi, które wydałeś prawie 2 miesiące temu
18. nie ma ani laptopa, ani pieniędzy
19. jest za to stracony czas
22. ciąg dalszy nastąpi...

kupując w xkomie możesz zostać tak samo potraktowany. to nie ma znaczenia że kupiłeś u nich klawiaturę i "Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam", nie warto ryzykować dla kilku cebulionów.
obiecałem xkomowi, że poświęcę tyle samo czasu na nagłaśnianie mojej sprawy, co oni mi go zmarnowali.

poprzednie epizody moich lamentów moich lamentów:

ly000 - #xkom #komputery #pcmasterrace #zakupy 

podsumowanie mojej przygody z xkom...

źródło: comment_2DAkbLt6s5iRGKaB8BdtmfkMnoDT0Ao2.jpg

Pobierz
  • 114
  • Odpowiedz
@c_turtle:
1. lenovo y50-70
2. > Rozłączanie się dysku w obudowie zewnętrznej [dołączonego do zestawu]. Nie działający przycisk recovery (obok przycisku power). Zrywanie połączeń sieci bezprzewodowej. Bleeding ekranu. Nieprecyzyjne działanie touchpada - brak możliwości jego wyregulowania.
3. mój niedługo będzie leżeć 2 miesiące. w samym serwisie spędził jedynie 5 dni. wydaję mi się że miesiąc to i tak za długo, przecież laptop jest wysyłany do niemiec, a nie do chin.
6.
  • Odpowiedz
@ly000: gdybyś kupił 5% gorszego parametrami della pewnie nie miałbyś problemów. wszyscy moi znajomi którzy kupili jakiekolwiek lenovo mają problemy. wiem, że to w żaden sposób nie usprawiedliwia sprzedawcy, just sayin
  • Odpowiedz
@ly000: nie wiem czy specjalnie czy nie, po prostu zazwyczaj zwykły sprzedawca/pracownik trzyma się standardowej regułki i wciska kit żeby samemu nie podpaść jak by Ci na za dużo pozwolił. Zawołasz kierownika, podniesiesz lekko głos (jak są inni klienci w sklepie) i zaraz zmięknie żeby scen nie robić, że sprzedali Ci zepsuty sprzęt i będziesz miesiąc bez sprzętu i kasy. No ale to też nie zawsze musi działać, pewnie jak by
  • Odpowiedz
@ly000: haha zgadłem. taki sam jak mój. gamingowe badziewie z milionem negatywnych opini w sieci, które odradzali mi w salonie X-KOM i ostrzegali że gwarancja najgorsza na świecie. Niestety kupiłeś badziewie tak samo jak ja, ale ja po części zrobiłem to świadomie. niestety nie odpisałeś na wszystkie pytania zadane przezemnie
  • Odpowiedz
Bardzo dobrze że nagłaśniasz sprawę, ale podajesz za mało dowodów i szczegółów żeby być wiarygodnym. Nie piszesz nawet w jaki sposób kupiłes i odebrałeś laptopa (allegro X-KOM, sklep internetowy, sklep stacjonarny) ani w jaki sposób go do tej reklamacji oddałeś (jak wyżej).

więc jeśli chcesz być wiarygodny i chcesz pomocy ja bym chciał widzieć trochę więcej danych


@c_turtle: już gdzieś podałem te informacje. zakupu i reklamacji dokonałem w lokalu. tutaj masz
  • Odpowiedz
@ly000:

17. zapomniałeś już co się stało z twoimi pieniędzmi, które wydałeś prawie 2 miesiące temu


4. mija wiele tygodni
6. mijają kolejne tygodnie
10. mijają tygodnie
16. mijają tygodnie
  • Odpowiedz
@kucyk:6. Po roku kończy się gwarancja
7. po roku i dwóch tygodniach puchnie bateria
8. wysyłasz na rękojmię
9. apple zlewa przepis z rękojmią
10. masz hipsterską podkładkę pod kawę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@zooey::

4. mija wiele tygodni

5. w tym czasie dostajesz zlecenia, ale wykonywanie ich bez tego lapka to masochizm

6. mijają kolejne tygodnie


@ly000: chciałbym się poprawić. nie wiele tygodni, tylko ok. tydzień - tyle minęło od oddania laptopa na reklamacje do dostania smsa o tym że laptop został wysłany do serwisu, ale nie zmienia to faktu, że to już półtora miesiąca od kiedy oddałem laptopa do reklamacji.

http://www.wykop.pl/wpis/16818995/#comment-58292523
w
  • Odpowiedz
Kto rozsądny kupuje laptopa za 4k do nauki i poniekąd pracy? Do tego wystarczy laptop za 1200 zł.
A nie, sorry, to musiał być Mac, bo obciach wśród znajomych...
Więc skoro kupiłeś laptopa dla znajomych, to niech się tera zrzucą na następny. Chyba, że kupisz normalny sprzęt wart każdej złotówki minus 3.000 zł za logo Apple.
  • Odpowiedz
2. okazuje się że laptop ma 5 usterek fabrycznych


@ly000: Moja historia:
1. Kup monitor
2. Monitor ma plamę
3. Salon X-Kom wymienia od ręki monitor na nowy*


W x-komie zostawiłem już parędziesiąt koła i tylko raz zdarzyło się, że coś było nie tak: IdeaPad był dwa miesiące w serwisie, po czym serwis w DE oddał mi kasę bezpośrednio na konto (za plecami i ku zaskoczeniu X-Komu - ich konsultant nie
  • Odpowiedz
@CoJaCzytam: "Szary pracownik będzie powtarzał pierdoły żeby tylko Cię zbyć, a kierownikowi może zależeć żeby załatwić sprawę polubownie."
Zupełnie odwrotnie, to kierownik tak przeszkolił pracownika. Sprzedawca wolałby wydać nowy sprzęt i mieć sprawę szybko z głowy (po cóż miałby kłócić się z klientem i tracić czas), ale dostał od kierownika prikaz, żeby przeciągać ile się da.
  • Odpowiedz
@DOgi: zauważyłem, że ludzie dzielą się na 2 ostre kategorie:
- wydali w x-komie sporo kasy bez problemów
- wydali w x-komie trochę kasy i dzieje się straszna drama
Ciekawe zjawisko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz