Wpis z mikrobloga

@signap: jak nie będzie się pojawiać duża ilość contentu pod vr, a póki co nie zanosi się to technologia może upaść równie szybko co 3d w telewizorach. Chyba że sam chcesz tworzyć jakieś aplikacje na to, więc inna sprawa.
@signap:@anonim1133: czyli kupujesz gotowy zestaw za zapewne ~~30% więcej niż jest wart żeby mieć naklejkę i nic więcej, bo oni i tak nie odpowiadają, za producentów gier? Co to w ogóle za marketingowa bzdura. Wystarczy mieć dobry komputer, a nie jakieś gotowce z naklejkami
@klocu26: Zobaczymy, oby nie bo po DK2 zawiodlem sie pod wzgledem ilosci zawartosci - niby SDK bylo #!$%@? ale sadze ze malo kto chcial ujawniac swoj pomysl na gre a wciaz masa jest do pokazania.
Druga sprawa, Samsung sprzedaje S7 wraz z GVR wartego 99$ (kiedys 199) wiec jest okazja by wypromowac sprzet VR i Oculusa bo wiedzialem to przy S6 - malo kto sobie bedzie to chcial dokupic, trzeba sprzedwac
@Daleki_Jones: @Norskee: Przy takich kwotach, dziwne jest aby ktos nie porownywal cen do budowanego sprzetu :}

Jesli zestawy Ready w regulaminie maja jakies dodatkowe prawa typu mozliwosc zwrotu w ciagu 2 miesiecy, jakas tam gwarancje dzialania to mozna sie skusic a potem zareklamowac iz ten zestaw VRready nie spelnia tego co mial w mojej grze EVE i chce zwrocic. Gorzej ze zbudowanym PC
@signap: Ja nie spełniam wymagań wg. tego testu a korzystam z DK2 prawie codziennie od półtora roku. Wprawdzie CV1 i Vive będą miały większe wymagania, ale myślę, że to i tak na wyrost jest trochę mierzone. Zawsze można zmniejszyć trochę detale i jakoś się te 70 fpsów utrzyma. Ja komfortowo mogę grać nawet na mniejszej ilości, powiedzmy ok. 56 fps bo nie mam problemów z nudnościami. Co innego osoby o słabym