Wpis z mikrobloga

@Jabba-Dabba-Doo: Jak puściłbyś tanio to może bym po niego kiedyś przyjechał. Potrzebuję daily, ten ma 57 000 przebiegu i nie chce go niszczyć na dziurach miasta. Nie interesuje mnie stan wizualny, byleby jeździł i opłaty miał.
  • Odpowiedz
@Jabba-Dabba-Doo: Cieżko oszacować, ale polski rynek klasykow i youngtimerow to prawdziwa patologia. Na pewno dobry stan w tej chwili jest warty te 2-3 koła. Przypuszczam, że za 4 lata cena się podwoi.
  • Odpowiedz
@Jabba-Dabba-Doo: jak masz możliwość to sprawdź sobie go dokładnie, bo w połowie 93 była robiona kolejna modernizacja np. czy ma podszybie plastikowe, szeroki zawias, (np szeroki most 4.1 na tarczach był tylko przez kilka mscy produkcji) czasem te przejściowe modele to były 'unikaty'. jak stoi w suchym to pół biedy, jak nie ma oc to można sporą karę dostać i jak już stoi dłużej to heble będą do zrobienia, oleje
  • Odpowiedz
@alejasienieznam: datę pierwszej rejestracji ma z lutego. Płyny zapewne do wymiany. Stoi w lepszych warunkach niż niejeden cygan mieszka ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na drodze był rok temu jak jeszcze kwity ważne były i pracował ładnie, pewnie gdzieniegdzie znajdzie się jakiś "patent" ale ogólnie jest zadbany.
Czy mogę coś jeszcze sprawdzić (poza stanem licznika) co jeszcze byłoby istotne dla pasjonata?
  • Odpowiedz
@michal939 no nie wiem ja tam mam w beniz*en i chla jak gupi... możliwe że mam gaźnik rozregulowany ale w sumie jak jeździ i bierze 8 przy jeździe max 90km/h to w sumie nie wiem :D jeszcze mam kłopot z olejem bo chyba silnik nie trzyma ciśnienia ale kto by tak przy poldku trzymał normy :P Jest wymóg no ale jak nie ma nic innego do jazdy to on przyjmie wszystko.Nawet
  • Odpowiedz