Wpis z mikrobloga

Ahoy mircy!

Jak mija środa? Ja dzisiaj machnąłem taki feature do Angry Johna ( ͡° ͜ʖ ͡°)-

#gamedev #gry #gif

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
jasiek13 - Ahoy mircy!

Jak mija środa? Ja dzisiaj machnąłem taki feature do Angry ...

źródło: comment_m0S936WhBGfYvTU2umtHAMbvtLrkI9XU.jpg

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Ba7on: masz na myśli meta między rozgrywkami? wstępnie odblokowywanie itemów, które pojawiają się w trakcie rozgrywki + jakiś katalog żeby gracz mógł wiedzieć ile brakuje (trochę jak w spelunky) bestiariusz. Można też w ten sposób przechowywać transformowane bronie i tutaj jeśli gracz dojdzie do danej transformacji to ta transformacja zavzyna pojawiać się w grze do znalezienia.
  • Odpowiedz
@flyer01: jako były gracz NT czytając to co wkleiłem o czym będzie gra i oglądając kilka gifów z #lukzdev dalej uważasz że gra wygląda na klon? Pytam całkiem szczerze bo podobieństwo do NT trochę nam ciąży i staramy się od tego odciąć :)
  • Odpowiedz
@draculeq: w mojej wyobraźni dodanie multika to drugie tyle mojej pracy pogramistycznej przy projekcie. Zwłaszcza, że musiałbym się wiele nauczyć. Może kiedyś w wolnym czasie poeksperymentuję, ale na ten moment odpada :(
  • Odpowiedz
@jasiek13: pamiętaj że nc to już skończony projekt i nie będzie się rozwijal tak jak twój projekt może. Nc jest bardzo prostym roguelike, brakuje w nim większej dozy randomu. Po miesiącu ogarnąłem na tyle że śmierci z typowo roguelike'owego powodu nie było prawie wcale (spawn w środku hordy mobow, brak sensownej broni). Zwykle dochodze do końca bez problemu ale loop to już jest zbyt wymagajacy
  • Odpowiedz