Wpis z mikrobloga

#allegro #reklamacja
Cześć Mirki! Potrzebuję pomocy.
Na allegro zamówiłem regenerowany tusz za niecałe 5 złotych, wysyłka kosztowała dodatkowo 8 złotych.
Pojemnik dotarł, okazało się, że najprawdopodobniej nie ma w nim tuszu (jest bardzo lekki, waga jak inny pusty) i nie drukuje, czyszczenie i kalibracja nie pomaga, co tylko potwierdza to, że jest pusty.
Po kontakcie ze sprzedającym dostałem informacje, że ten tusz muszę na swój koszt odesłać i jak rozpatrzą reklamacje, to wyślą nowy i jak będę się ubiegał to zwrócą za przesyłkę ( ( ͡° ͜ʖ ͡°) ). Czuję się bardzo oszukany i dlatego chciałbym dowiedzieć się co mogę w tej sytuacji zrobić, żeby to sprzedawca odebrał ode mnie tusz, albo opłacił przesyłkę do siebie (no w końcu co ja tu mam reklamować? towar niezgodny z umową, przyszedł pusty pojemnik a zamawiałem pojemnik z tuszem), czy jest taka możliwość? Nie chodzi mi o te 5 złotych za wysyłkę, tylko po prostu o sam fakt, bo mi się chce o te 13 złotych walczyć, a 80% osób oleje i zamówi następne.
  • 4
  • Odpowiedz
@aviatorppg: @Trsnu: Super, dzięki za odpowiedź. Odesłałem do sprzedawcy wraz z pismem reklamacyjnym. Rozumiem, że jeżeli w ciągu 14 dni kalendarzowych nie otrzymam odpowiedzi to reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie, tak? Czas liczymy od odebrania przez sprzedającego przesyłki?
  • Odpowiedz