Wpis z mikrobloga

@s2ym3k: Też się pytałem znajomych, bo jeżdzą na chińskich i nie ma problemów, ale zależy jak trafisz :) Mam nadzieję że mi troszkę posłuży ;)
  • Odpowiedz
@s2ym3k: I prawidłowo. Zasada jest prosta, nie stać Cię na oryginalny produkt, nie kupuj p------k, tylko coś tańszego. W przypadku ram z Azji można przebierać i wybierać w OEMach np. w HongFu.
@s-o-s: Znajdź porównanie Tarmaca ori vs. p------a, ramy pocięto do różnych testów. Zobaczysz sobie na czym jeździsz.
  • Odpowiedz
@s-o-s: jeśli podoba Ci się kształt ramy to mogłeś przecież kupić taką samą w wersji bez oklejek
chińskie rzeczy są spoko, oczywiście są gorsze niż oryginały ale cena/jakość na plus, zresztą jeśli ktoś się nie ściga nie potrzeba super sztywnośc, natomiast udawania, że ma się pinarello czy looka (są tez dość popularne) to imho sztuczne zaspokajanie ego
wielu kilometrów życzę :)
  • Odpowiedz
@thinbritishboy: z danych co szukałem to róznica wynosi 300 g gdzieś. Ważyłem ją cała czyli: Rama, widelec, stery i support i wyszło 2,2 kg a oryginał ma 1,9 kg bez supportu.
@Wilier: A tam ego. Poprostu mi się spodobała i była dostępna już na miejscu, więc czemu nie? Zobaczymy ile posłuży :)
  • Odpowiedz
@fixie: Ma być dogma i c--j. A to, że na bruku się zrobią dwie dogmy to taki mały szczegół. Osobiście wolałbym za tą kase kupić jakieś spoko aluminium niż chińczyka.
  • Odpowiedz
@s-o-s: Nawiasem mówiąc dogma to mój życiowy cel xD ale ja zbieram na salonówkę. Miałbym już ale potomek w drodze i postanowiłem sobie narazie odpuścić. Mam dobry rower więc narazie zostanie.
  • Odpowiedz