Wpis z mikrobloga

Ludzie po #!$%@? studiach- nie potrafią wymienić rolki w metkownicy i ustawić numerów. "Mondrość i inteligęcja "
  • 52
  • Odpowiedz
Jeszcze #!$%@? nie widzialem zeby na studiach pokazywali wymiane rolki w tasmownicy. Ty umiesz ale pewnie nie zrobisz innych rzeczy ktore oni umieja
  • Odpowiedz
@drymz: jestem po studiach i nie potrafie obslugiwac kazdego urzadzenia, ktorego uzywa sie w robotach za minimalna krajowa. zabierzesz mi dyplom? :/
  • Odpowiedz
  • 3
@drymz: beka z ludzi, którzy mają beke z ludzi nie umiejących używać METKOWNICY. Jakby to była wiedza uniwersalna. METKOWNICY. Serio? Czoeku, ogarnij się.


@Waleczny_ramol: to czysta logika
  • Odpowiedz
@Waleczny_ramol: @paziu: @wojuturek: Ja też nie umiem obsługiwać wszystkiego, ale chyba nie spotkałem się jeszcze z małym urządzeniem (zwykłym do codziennych prac jakie ludzie wykonują) którego działania i obsługi nie da się samemu rozkminić, przynajmniej w podstawowej formie.
A spotkałem ludzi dla których jest to problem... albo nie tyle zrozumienie co choćby podjęcie próby. Może o to chodzi. Mnie też to #!$%@?.
  • Odpowiedz
@drymz: beka z patoli, którzy uważają swoją umiejętność obsługi gównopstrykaczki za powód do wywyższania się nad tymi, którzy tej tajemnej wiedzy nie posiadają. Rozumiem, że Ty zanim dostałeś ten cud techniki do ręki, znałeś jego funkcje, budowę i obsługę na wyrywki?

To ja się pośmieję z debili, którzy nawet głupich naprężeń w belce nie potrafią policzyć, a co dopiero dobrać przekroje. Beka z nich. Czego oni ich uczyli na tej
  • Odpowiedz
Ludzie po #!$%@? studiach- nie potrafią wymienić rolki w metkownicy i ustawić numerów. "Mondrość i inteligęcja "


@drymz: Akurat miałem okazję wymieniać i w niektórych modelach to nie jest takie proste jak się wydaje
  • Odpowiedz