Wpis z mikrobloga

@marahin: przykłady podam wg. exp stage który zaproponowałem
nie uwzględniam staminy
Czyli przy stage x4 5500x4x1,2x1,8/4=11880 (żeby wbić z 300 na 301 trzeba zabić w teamie 378 grimów)
przy stage x 8 5500x8x1,2x1,8/4=23760 (żeby wbić z 200 na 201 poziom trzeba zabić w 4 84 grimy)
@peszmerd: nie wiem do czego dążysz. Nie wprowadzam ludzi w błąd, podałem dokładny wzór jaki jest zawarty w kodzie. Daj mi spokój, zwyzywałeś mnie, a nadal próbujesz się udzielać? Jaki to ma sens?
@marahin: Shared experience means that the experience points a creature is yielding plus a bonus is distributed equally between all members of a party. To share experience points, the leader of your party must activate this feature via the context menu. If shared experience is activated, an experience bonus of 20% is granted if the defeated creature usually yields at least 20 experience points. If party members of 2 vocations are
@peszmerd: ale czemu mam #!$%@?? W tym momencie jest tak jak napisałem, działa, i działa sensownie, jest adekwatnie - czym wiecej osób w party tym mniej doświadczenia, dzieli się dobrze, ale i szybciej zabijasz potwory. Co widzisz w tym złego? Gdzie będzie błąd, gdzie będzie brak balansu?