Wpis z mikrobloga

@semperfidelis: No właśnie to drugie niestety. Typ na tyle chamski, że wybrał najdroższy towar z błędem (choć mógł to być też przypadek), a w odpowiedzi na wiadomość, że to jest błąd wysłał screena z napisanym zgłoszeniem. Nie szanuję takich ludzi.
@sobczal: przekalkuluj czy opłaca ci sie dostanie negatywa za nie wysłanie :) zaryzykuj negatywa i tyle, nie musisz wysyłać, no bo co ci zrobi? a negatywa zawsze możesz skomentować, i jak ktoś kumaty to zrozumie za co to.
@sobczal: No to tak:

1) Jeśli zgłosi to tylko do Allegro, to nic wam nie grozi - ewentualnie będą kazali wyjaśnić sytuację, w co wątpię.
2) Jeśli pójdzie z tym dalej (wszak umowa została zawarta), to macie możliwość bronienia się w ten sposób: https://prokonsumencki.pl/blog/blad-w-cenie-towaru-czyli-ochrona-praw-konsumenta-nie-moze-odbywac-sie-z-razacym-naruszeniem-praw-przedsiebiorcy/

Szczególnie na waszą korzyść działały by jakieś błędy w opisie (pomieszanie, czyli w jednym miejscu napisane jedno, w drugim drugie) - warto przyjrzeć się opisowi.

Pytanie tylko,