Wpis z mikrobloga

@xspeditor: kiedyś w końcu padną te stawki, leasingi wiecznie nie będą czekać na czynsz, paliwo nie jest za darmo, nie mówię o kierowcy i kosztach amortyzacji nawet...., 0,6e/km to i tak się ktoś szarpnął, ostatnimi czasy 0,25e/km na solo w doładunku, ale cóż poradzić sam dziad trans i znika w ekspresie...
@Konkol: @c1nu: ogólnie to nie widze sensu tej pracy. Dzieje się tutaj największe gówno jakiego dawno nie było : nikt nie ma pojęcia co robi. Ładunki sprzedaje się jak bułki. Bez znaczenia wszelkie zasady, warunki. Np liczba desek, czysta naczepa,certyfikat Xl, multilock, deski rozporowe itp. Nikogo to nie interesuje, tylko klik jeb i ładunek sprzedany. A później się dziwimy że zagraniczne firmy nie chcą z Polakami współpracować
@kubaamm: to jest gówno prawda, już z 6 lat to słyszę i jest coraz gorzej. Jakbyś mi powiedział 2-3 lata temu że będą takie ceny to bym Ci powiedział żebyś się popukał w głowę bo nikt za tyle nie pojedzie, a dzisiaj to winien bym CI by flaszkę
@kubaamm: ale jak to się mówi, jak ktoś padnie to wejdzie kolejny osioł który padnie...

@xspeditor: no niestety tak jest. Teraz ktoś w ogóle na giełdzie chciał busa co ma więcej jak 1,5t w dowodzie wbite ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@xspeditor: @Konkol: i tak i nie , marzec jest okresem w którym najwięcej aut zabieranych jest przez leasingi (idea), faktem jest zaś to że jeden dziad trans upada to powstaje następny, niestety taki pieprzony rynek powstał, niedługo to będą dopłacać do ładunków aby tylko auto wróciło do pl.
@xspeditor: Tylko, że ta stawka 0,6 bardzo szybko dotrze do klientów źródłowych. Więc to jest zjadanie własnego ogona. Albo wolny rynek - jak kto woli.

Ja tam wierzę, że to po prostu taki martwy zimowy okres. Przecież jeszcze we wrześniu spedycje płaciły dowolnie wysokie pieniądze żeby znaleźć jakieś auto na wyjazd, i co, w 2 miesiące wszystko jebło?