Wpis z mikrobloga

Owszem, ale obecnie gra solo powyżej 50 lvla nie ma żadnego sensu, co gorsza od 200 lvla zaczyna się już całkowita stagnacja. Masz dwie opcje,zbierzesz 7-10 osób i pójdziesz na grimy albo co najwyżej posiedzisz w depo grając w kostke, pójście solo na jakikolwiek hunt nie ma żadnego sensu bo będziesz expił 10 razy wolniej niż Ci którzy nawet zbytnio nie muszą się przykładać, bo co to za sztuka bić w 10
@MaIutkiCzlowiek: @endriu92: ja natomiast bym zaproponował raczej zmniejszenie exp na grimach, i tyle. Żeby grimy mniej dawały. Dzięki temu zostanie zachowane dalej expienie w party, które ma motywować mirków do integracji, a z drugiej będzie mniej leciało na grimach.
@MaIutkiCzlowiek: nie wiem. Myślę, że generalnie rzecz biorąc z czasem i tak będzie ten exp wolniej szedł, więc da radę ich dogonić. Poza tym jednym z prioryetetów jeśli chodzi o expowiska są kolejne miejsca z grimami, tak, aby jedna gildia nie mogła ich w pełni zablokować.
@Revealer: to nei argument, jak ktoś skorzystał na wadzie/bugu serwera nie pozwala to innym ludziom na korzystanie z niego, poza tym nie jest to jakaś rewolucyjna zmiana typu rate z 10x na 1x, no bambo prośba. Będziecie (będziemy) ich gonić tydzień dłużej i tyle
@marahin: Ale to nie o to chodzi, na innych expach wykręcisz podobny wynik, po prostu obecny system dyskwalifikuje grę solo, powinna być zachowana równowaga, skoro expisz w party to doświadczenie za zabicie potwora trzeba podzielić na ilość graczy w danej grupie + ew przyznać premie za 4voc. Drużynowo to można iść na hunta w celu zarobkowym ale w tibii expi sie pojedynczo. Rozumiem jednak że chcieliście wzmocnić integracje między graczami, można
@endriu92: Tutaj możesz iść na hunta solo w celu zarobkowym, a expić w party, co złego że gracze mają kolegów i pójdą expić z kolegami? Przecież jak podlecą w 5 to też będą expić dużo szybciej niż każdy solo. Expienie w grupkach było zawsze i na każdym serwerze.