Wpis z mikrobloga

@knight_rider: oj nie demonizuj, w sumie przyzwyczailem sie juz do faktu iz wiekszosc ludzi niedowierza badz uwaza iz sciemniam (nie ma sie co dziwic w dobie internetu). MIGi piekne maszyny, za F16 nie przepadam (glownie dlatego iz AirForce takimi lata, a jak na nieszczescie USN niekoniecznie lubi sie z AF).
@znkk: jak juz pisalem w ktoryms tam komentarzu, na chwile obecna zarobki wahaja sie w granicach $4200/mo brutto (gdzies w granicach $3600-$3700 netto) gdzie wliczone tutaj sa wszystkie dodatki mi przyslugujace z wylaczeniem mundurowki i dodatkow za misje/cwiczenia. Ot jest to placa miesieczna gdzie "nic ciekawego sie nie dzieje".

Wyemigrowalem zaraz po liceum, 3 lata pozniej zaciagnalem sie do USN.

Problemow moralnych raczej nie, ot nie jestesmy w konflikcie zbrojnym z
@widofmaker: Zazdroszcze. Sam zawsze chcialem byc w wojsku ale wada wzroku. Kiedyś miałbym szanse ale teraz przy tylu chetnych...
Sam emigrowałeś czy rodzinna decyzja ?
No i zazdroscze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@widofmaker: a ja mam pytanie takie z innej beczki, jak zostać marshallem?
Serio pytam, bo nie mam najmniejszego pojęcia/ nie potrafię znaleźć na internecie.
Skończyłem technikum (gówno kierunek pewnie) związany poniekąd z lotnictwem i zastanawiam się aby coś dalej robić w tym kierunku.
@Topev: w USN nie ma koordynatorow naziemnego ruchu lotniczego. Tym zajmuja sie ludzie posiadajacy kwalifikacje "Plane Captain", ktora to kwalifikacje moze posiadac kazdy komu sie chce przylozyc i poswiecic na to czas a takze ludzie przypisani tymczasowo do dywizji 300 (320 - line shack). Podczas misji na lotniskowcu zajmuja sie tym ludzie z ratingu ABH. Ot jest to profesja jak kazda inna w marynarce wojennej ktora wybiera sie podczas podpisywania kontraktu.
@zackson: coz, praktycznie rzecz biorac az do E-9, jak na nieszczescie z moim wiekiem/stazem jak i faktem iz moja rodzina mieszka w PL wiec praktycznie nigdy nie bede w stanie uzyskac pozwolenia na klauzule scisle tajne wiec w sumie nie mam co robic w rangach oficerskcih.