Wpis z mikrobloga

Mirki, potrzebuję pomocy odnośnie ubioru - w kwestii mody jestem zupełny laik. Idę na "wesele", ale jest to właściwie impreza dla znajomych organizowana tydzień po ślubie i małym weselu dla rodziny. Przewidywana ilość gości ok. 40 w wieku maks. pewnie około 40 lat. Na zaproszeniu napisane "impreza ma charakter nieoficjalny więc nie przesadzać z elegancją". No właśnie, jak się ubrać? Propozycje, zdjęcia, linki bardzo mile widziane. Ja lvl 35-40 ;)

#modameska #impreza #pytaniedoeksperta #pytanie
  • 7
@player11one: Właśnie z doborem zawsze mam problem ;) Dodatki drobiazg bo mam co trzeba, reszta albo nie pasuje do siebie albo mi się nie podoba. Będę musiał uderzyć chyba na jakieś zakupy, ale zawsze wkurzają mnie sklepy w których obsługa ni cholery nie potrafi w niczym doradzić.
@Ferengi: rozumiem ze z doborem dodatków? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeśli nie masz pomysłu, to polecam jak najbardziej białą poszetkę z mniej formalnego materiału, biały pasuje do wszystkiego ( ͡° ͜ʖ ͡°)- Mnie szalenie podobają się skarpety w grochy, super sprawą jest też krawat typu knit (do takich mniej formalnych kompozycji)
@player11one: Dodatków też, ale ogólnie mam problem - jak napisałem kompletnie się nie znam i albo kupuję rzeczy które ktoś mi w sklepie doradzi (jeśli ma pojęcie), albo takie, które mi się z jakiegoś powodu podobają a potem nie dają się z niczym połączyć. Już widzę że czeka mnie zakup pewnie spodni, marynarki, może koszuli bo z tego co mam cudów nie zrobię.
@Ferengi: Skoro chcesz kupować to ten zestaw o którym napisałem jest jak najbardziej ok. Biała koszula na pewno przyda się jeszcze nie raz, spodnie khaki założysz zarówno do zestawów kompletnie nieformalnych, jak i na uroczystośc opisaną wyżej. Może zamiast marynarki pomyśl o jakimś kardiganie, wydaje mi się że będzie bardziej uniwersalny i chętniej go będziesz na siebie zarzucał ( ͡° ͜ʖ ͡°)