Wpis z mikrobloga

@loginek0: @sortris: @loginek0: Hej. Miała byc pod koniec roku 2015. Następnie pod koniec stycznia(może da rade). Jak to z tego typu sprawami bywa, w trakcie wychodzą bugi do poprawienia.
Jeśli chodzi o NPC, to zasadniczo nie ma opcji zeby sie gdzieś zglitchował ( no może poza jednym miejscem :))

Jeśli chodzi o wersję html, to sprawa jest jeszcze otwarta.

Jeśli chodzi o promocje, to prowadze korespondencje z kilkoma portalami.
Jeśli chodzi o promocje, to prowadze korespondencje z kilkoma portalami. Ze wzgledu na brak środków reklama płatna raczej odpada i pozostają portale typu reddit itp. oraz pisanie do portali


@plemo: ale macie już coś ugadane? (pytam ogólnie) i czy macie jakiś plan TODO czy coś? Wasza produkcja wygląda na bardzo dojrzałą i po prostu ciekawi mnie, czy np. udało Wam się nawiązać jakieś fajne kontakty z kimś z branży itp.
@sortris: Przesłałem materiały w różne miejsca. Z 2 większych polskich portali tematycznych wyrazili zaciekawienie grą i napisali, żeby się odezwać, gdy juz będzie ukończona.

Plan jako taki mamy. Ale niczego nie da się do końca przewidzieć. Jesli chodzi o kontakty, to jakieś konkretne które miałyby pomóc w marketingu gry, to nie(oprócz tych o których wspomniałem wyżej)
@KaszaGryczana: "Jak ja nienawidzę takich elementów w grach NPC się zatnie, tak samo jak zadania z ograniczonym limitem czasu ( ͡° ʖ̯ ͡°) Jednak wygląda to super, leci plus ( ͡° ͜ʖ ͡°)"
Spokojnie mnie też to irytuje, dlatego zrobiłem to w taki sposób żeby ten fragment gry dawał frajdę a nie męczył człowieka podczas gry. Trzeba trochę wyczuć opóźnienia npc w podążaniu