Wpis z mikrobloga

  • 105
pamiętam jak pierwszy raz grałem w #gothic 1 i jakaż była moja rozpacz, gdy ten cwaniak Thorus zażądał ode mnie 1000 brylek rudy, by wejść do zamku. Ale nie zalamalem się, hardo sprzedawalem wszelkie #!$%@?, stałem sie mistrzem znajdowania piekielników, później wiedziałem gdzie każdy z nich rósł xD metodą sejwów zabijalem kolejne kretoszczury i scierwojady, później smażyłem ich mięso, bo było warte 2 brylki więcej xD wejście do zamku stało się moim targetem nr. 1 w życiu, nie mogłem spać, stałem się niewolnikiem wielkiej misji doniesienia listu do magów ognia. aż po 3 dniach udało się :) nigdy tego nie zapomnę. te czasy już nie wrócą...
#gry #gimbynieznajo #feels #nostalgia
mixyyr - pamiętam jak pierwszy raz grałem w #gothic 1 i jakaż była moja rozpacz, gdy ...

źródło: comment_00iXYh1PMYTIYbpoIhpG3oBy3bOidZKd.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
@Wiedmolol: Mówimy o graniu w RPG-a, a nie o nurkowaniu w szambie, albo nawet wykorzystywani błędów i niedoróbek. Są nawet tacy #!$%@?ńcy, którzy mówią że Gothic jest łatwy, bo przecież można zablokować Bliznę na stole i go #!$%@?ć z kuszy przez pół dnia, a potem mieć jego miecz, ale takie osoby się wygania na banicję, a rodziny ich wydziedziczają.
  • Odpowiedz
@mixyyr: Daj spokój, 1000 bryłek to mały pikus porównawszy to do latania po kopalni, szukaniu jakiegoś koła zębatego i #!$%@? się z drabin i przepaści (ʕʔ
  • Odpowiedz
@bh933901: Gothic 1 jest łatwy, mówimy oczywiście o wersji bez modów. Siadając rano, wieczorem już kończyłem gre bez kodów i wykorzystywaniu "błędów", o których mówisz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Narkan: To dziwne, bo recenzenci w czasach wydania Gothica podkreślali często, że gra jest trudna. Może dlatego, że gra nie musi być nieukończalna bez kodów i wykorzystania błędów, aby być trudną, np. sam fakt, że nie gra nie broni cię przed wleceniem w stado orków, o czymś świadczy. Nie zmienia to faktu, że gra jest jak na RPG-a krótka i za pierwszym razem można ją ogarnąć w 15 godzin, znajdując
  • Odpowiedz
@Zydoslaw: Mi się wydaję, że raczej OP po prostu lamił tak, że musiał często stosować metodę save-load w razie ewentualnego deada ( )
  • Odpowiedz