Wpis z mikrobloga

@nilfheimsan: pojawianie się tych trzech ukośnych kresek raz na jakiś czas ma jakiś inny cel oprócz wywoływania mindfucka czy nie bardzo? No i może zrób animację, żeby ten romb płynnie przeskakiwał z boku na bok, a nie znikał i pojawiał się na innym torze. Co to za chodzenie na skróty? ( ͡° ͜ʖ ͡°) No i od czego zależy wysokość tych dużych romboli u dołu ekranu? Bo
@Name_in_progress: @sharaquss: nic tu ostateczne nie jest ale pokazuje w jaka strone chce isc :) przeskoki miedzy torami do zrobienia oczywiscie :) z kreskami mam jeszcze problem bo Random.Range wcale nie generuje czysto losowych wartosci i wlasnie za czesto sie powtarzaja, musze to jakos rozwiazac.

Co do grafiki to chcialem zrobic tak jak jest teraz tylko dodac jakies swiecenie tych linii tak zeby to wygladalo troche jak TRON ale caly
@nilfheimsan: z tymi kreskami - to może popróbuj je zblurować albo zwiększyć ich przezroczystość? Skoro chcesz iść w minimalizm, imo musisz wykorzystać właśnie rozmycia i umiejętne zaciemnianie i przezrocza niektórych elementów, żeby gra była schludna i przejrzysta.
Najważniejszy tutaj jest ten rombik, którym sterujesz i te barierki, które omijasz - dawaj je na full color i bez przezroczystosci, zeby sie wyroznialy. Te takie pierdy pod rombikiem (sygnalizujace predkosc?) powinny być mniej
@nilfheimsan: gra wygląda ciekawie, choć boję się że przez wtórnośc (było już sporo takich pomysłów) może nie zdobyć większego rozgłosu.
co do samej oprawy, koniecznie dorób jakieś bluro-animacje przechodzenia i inne "upiększacze", to bardzo poprawia estetykę i fun z gry.
ale zajmij się tymi drobnostkami dopiero gdy stwierdzisz, że gra jest wybitnie fajna i warto się z nią "pałować" dalej :D

a Miras @qmox daje radę w testy i zawsze daje