Wpis z mikrobloga

@razor535: w prawo na 10 amper dajesz
do tego czarny wkladasz w COM a czerwony w gniazdo 10A DC - to najwyzej

i najwazniejsze

Kabel plus zostawiasz na klemie dodatniej, a rozłączasz ujemną i między nią, a biegun akumulatora włączasz multimetr. Nie ważne, czy czarny do klemy, czy do akumulatora.
@razor535: mam taki sam miernik, ale to ma małe znaczenie. Jak chcesz sprawdzić napięcie akumulatora to czarny kabelek do minusa na aku, czerwony do plusa, napięcie powinno wynosić 12,3-12,7 V miernik ustawiony na 3 pozycję w lewo. Możesz zmierzyć prąd ładowania akumulatora w taki sam sposób tyle ze na odpalonym silniku. Natężenie prądu: przydaje się gdy podejrzewasz, że coś ci kradnie prąd w aucie. czarny kabel miernika wpinasz na sam dół,