Aktywne Wpisy
Golodupcow +31
#famemma Co sie dzieje z rudym zakolakiem? Gość mógłby regularnie streamować i wpychać wszędzie swój ryj jak inni iflu i tego nie robi. Na fame nie walczył mimo że tam na pewno mu bańki oferowali, współprac jakoś nie kojarzę to niech ktoś mnie oświeci. Ja tam akurat go mega lubie za czasy wlogów z Krakowa i #!$%@? ulanych #!$%@? i nawet nie wiem o co ktoś mógłby się do niego #!$%@?ć bo
Neto +151
MVP odcinka
#rolnikszukazony
#rolnikszukazony
Ile plusów tyle dni diety!!!!!
Jak na razie mam 8 treningów w tygodniu. 3-2 siłka, 1-2 bieganie i 4-5 rower. Daje to mniej więcej 13-15 godzin w tygodniu + jakieś rozciągania i core stability.
Teraz pora przejść na jakąś dietę, że jestem studentem i nie mam za wiele czasu na gotowanie i kasy na wymyślne składniki dieta nie będzie jakaś super hiper. Oczywiście będę jadł czasem mrożonki od mame itp.
Poziom tkanki tłuszczowej ostatnio skoczył wiec trzeba to zredukować
Jednak podstawowe postanowienia to:
- zero słodyczy i słodkich napojów
- nie jeść węglowodanów na kolacje
- jeść ciemne pieczywo
- jeść dużo warzyw i owoców
- zero fast foodów
- zero alkoholu (Jedynie piwo w dni regeneracyjne lub tygodnie przejściowe)
#dieta #silownia #filipektrenuje <--- mój tag (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
@scobos: Ja nawet dużo nie piję, lecz jakieś piwka na "oczyszczenie nerek" zawsze były ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ten punkt będzie pewnie traktowany z przymrużeniem oka. Po ciężkim treningu to piwa odmówię ale w dzień regeneracyjny a tym bardziej tydzień przejściowy nie powinno zaszkodzić
@Filipek50: Sroty pierdot, różnica żadna.
@Filipek50: Bo w soku masz trochę cukru, a reszta to woda?
Ogólnie ok, pij bądź zdrowy, ale czasem jak widzę dziewczyny, które się odchudzają, nie ruszają czekolady a wcinają ostro owoce to mi się śmiać chce :D
Tak to.
Cukier to cukier, nie ma znaczenia skąd pochodzi.
A fruktoza pokarmowa w organizmie nie występuje, jest zamieniana na glukozę w śródbłonku jelita.( ͡° ͜ʖ ͡°)