Wpis z mikrobloga

Czas jeszcze bardziej poprawić wyniki na #rower

Ile plusów tyle dni diety!!!!!

Jak na razie mam 8 treningów w tygodniu. 3-2 siłka, 1-2 bieganie i 4-5 rower. Daje to mniej więcej 13-15 godzin w tygodniu + jakieś rozciągania i core stability.

Teraz pora przejść na jakąś dietę, że jestem studentem i nie mam za wiele czasu na gotowanie i kasy na wymyślne składniki dieta nie będzie jakaś super hiper. Oczywiście będę jadł czasem mrożonki od mame itp.
Poziom tkanki tłuszczowej ostatnio skoczył wiec trzeba to zredukować

Jednak podstawowe postanowienia to:
- zero słodyczy i słodkich napojów
- nie jeść węglowodanów na kolacje
- jeść ciemne pieczywo
- jeść dużo warzyw i owoców
- zero fast foodów
- zero alkoholu (Jedynie piwo w dni regeneracyjne lub tygodnie przejściowe)

#dieta #silownia #filipektrenuje <--- mój tag ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • 36
@patrol798: Nigdy nie paliłem więc nawet o tym nie pomyślałem :D
@scobos: Ja nawet dużo nie piję, lecz jakieś piwka na "oczyszczenie nerek" zawsze były ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ten punkt będzie pewnie traktowany z przymrużeniem oka. Po ciężkim treningu to piwa odmówię ale w dzień regeneracyjny a tym bardziej tydzień przejściowy nie powinno zaszkodzić
@Filipek50: Tak jakby była jakaś różnica między słodyczami a owocami... Owoce jedynie są lepsze bo witaminki, ale fruktoza gorsza od glukozy bo nie może być przechowywana w mięśniach jako glikogen.
@shusty: Tyle ze przed treningiem lub po wolę wypić sok z wyciśniętej pomarańczy gdzie wychodzi 9g cukru na 100g produktu niż snicersa który ma około 48g cukru na 100g produktu. Dodatkowo mają niższy indeks glikemiczny.
Dodatkowo mają niższy indeks glikemiczny

@Filipek50: Sroty pierdot, różnica żadna.

sok z wyciśniętej pomarańczy gdzie wychodzi 9g cukru na 100g produktu niż snicersa który ma około 48g cukru na 100g produktu

@Filipek50: Bo w soku masz trochę cukru, a reszta to woda?