Wpis z mikrobloga

Mirki! czy miał ktoś z Was podobną sytuację? Wysłałem list+kartka pocztkowa prawie 2 miesiące temu do Kanady (oczywiście list polecony). Niestety do dnia dzisiejszego nie dotarła do adresata, wg. trackingu poczty list wyszedł dwa dni po nadaniu z Polski i słuch po nim zaginął. Właśnie zacząłem wypełniać formularz reklamacyjny na stronie Poczty Polskiej i....zobaczyłem, że na potwierdzeniu nadania paczki mam wpisane wszystkie dane jednak nie ma stempla ani żadnej daty, poza tym co sam wpisałem w ten druk jest jedynie dopisane przez pracownika poczty: numer przesyłki, waga, opłata (16zł! za list o wadze 0kg 050g). Czy z takim potwierdzeniem mam jakieś szanse na walkę o choćby zwrot opłaty za usługę czy lepiej od razu odpuścić? pierwszy raz spotkałem się z sytuacją, że nie mam stempla na potwierdzeniu, i pierwszy raz muszę zgłaszać reklamację ( ͡° ʖ̯ ͡°)
wołam @Old_Postman bo może on coś podpowie?

#tracking #pocztapolska #poczta #kiciochpyta
  • 9
  • Odpowiedz
@cebulion: Jeżeli jest numer przesyłki i w systemie śledzenia widać że nie doszło to reklamacja się pewnie uda.
Co ciekawe, może sie okazać że dzięki reklamacji nagle list się odnajdzie i dojdzie...
  • Odpowiedz
@graf_zero: szczerze to wolałbym żeby list doszedł bo była w nim kartka świąteczna dla mojego szefa ;) na potwierdzeniu nadania mam wszystko poza tym cholernym stemplem (co martwi mnie najbardziej) a do tego numer przesyłki to nie jest naklejka z kodem(jak to ma zazwyczaj miejsce) a jest po prostu wpisana długopisem :/
  • Odpowiedz
@cebulion:
Ustawowo mają 14 dni na odpowiedź na reklamację lub poinformowanie o przedłużeniu procedury, jednakże nie dłużej niż 30 dni od daty złożenia reklamacji.
Odpowiedź dostaniesz listem poleconym, ewentualnie jakbyś napisał we wniosku, że chcesz odpiwiedzi na email to dostał byś odpowiedź na emaila.
Brak odpowiedzi w ciągu 14 dni powoduje automatyczne uznanie reklamacji.
No i przy rozpatrywaniu reklamacji na poczcie obowiązuje KPA
  • Odpowiedz