Aktywne Wpisy
Czekoladowymisio +299
SzubiDubiDu +21
Ten filmik pokazuje wszystko co można #!$%@?ć w sytuacji awaryjnej xD
O BMW szkoda gadać bo debil i kropka ale pani kierująca nie lepsza (chociaż i tak się zesracie aLe Un zAJechaUUU mimo, że babka by tam samo się rozbiła gdyby cokolwiek innego przed nią gwałtownie hamowało)
1. Wybór auta - krótkie auta z krótkim rozstawem osi są wybitnie niebezpieczne gdy już wpadną w poślizg, gdyby miała 5 metrowego lincolna towncara to
O BMW szkoda gadać bo debil i kropka ale pani kierująca nie lepsza (chociaż i tak się zesracie aLe Un zAJechaUUU mimo, że babka by tam samo się rozbiła gdyby cokolwiek innego przed nią gwałtownie hamowało)
1. Wybór auta - krótkie auta z krótkim rozstawem osi są wybitnie niebezpieczne gdy już wpadną w poślizg, gdyby miała 5 metrowego lincolna towncara to
Przyszedł czas na zmianę samochodu, a dokładniej na BMW E92. Zastanawiam się nad dwiema opcjami silnika, 320d lub 330d (układ napędu 4x4 nie ma dla mnie większego znaczenia). Czy ktoś z Was miał styczność z tymi samochodami? Jakieś opinie dotyczące tych dwóch silników? Podaję poniżej 2 ogłoszenia, które przykuły moją uwagę:
http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e92-330xd-4x4-3-0d-231km-navialu-20-skora-oplacona-ID6yfdA3.html#9e774e82b3
http://allegro.pl/show_item.php?item=5901978245#9e774e82b3
Oczywiście poczytałem o tych silnikach itp. itd. poszukuję po prostu subiektywnych opinii posiadaczy i ex-posiadaczy a propos jakości jazdy, komfortu, doświadczenia z tymi silnikami itp. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dzięki!
#motoryzacja #samochody #bmw #e92 #diesel
35 jest wiekszym pociskiem, ale awaryjne. MIalem obad. E60 w 535d po wirusie zapina 3 paki.
Bralbym 3.0 i chipa. Osiagi absrdalne dosc, silnik relatywnie prosty w konstrukcji i znany mechanicznie.
Nie sprawia problemow.
2.0 nawet nie skompentuje. (╥﹏╥)
A sam samochod jest sliczny/
Tak jak mówicie, również bardziej przekonuję się do 3.0d.
Ciekaw jestem tego zawieszenia, są wersje 330d z regulowanym zawieszeniem tak jak w M3?
@winiarro: dobre na autostradę i równe nawierzchnie, ale na krakowskich dziurach nie amortyzuje dosłownie nic, do wyboru pozostaje slalom albo prostowanie felg, na szczęście oryginalne kółka w miarę dają rade na to co muszą znosić.
Fabrycznie nie masz regulowanego zawieszenia, jest albo standardowe, albo sportowe w m-pakiecie. Gwintowane jakieś mają, ale w katalogu m-performance.