Dzisiaj nie udało mi się zbyt dużo zrobić i więcej prawdopodobnie już nie dam rady ogarnąć do wieczora. Niemniej jednak piszę ten post, żeby poinformować o następujących uaktualnieniach (jak poważnie to brzmi ( ͡°͜ʖ͡°) ): - Zmieniona czcionka (wydaje mi się, że wygląda lepiej niż poprzednia), - Po zabiciu wrogów jest prawdopodobieństwo, że wyleci łup, - Poprawiony błąd z priorytetem D nad A, od teraz przy wciśnięciu dwóch klawiszy naraz postać stanie w miejscu. ( @CoJaCzytam ) - Dodany ekran "GAME OVER" ( @Fataya ) - Delikatnie zmieniona prezentacja gry.
To chyba na tyle. Pewnie będę nudny, ale w dalszym ciągu pracuję nad multiplayerem (chcę go opublikować dopiero wtedy kiedy będę pewien, że zadziała).
Jak zawsze zapraszam do zagrania w grę TUTAJ i śledzenia zmian w kodzie TUTAJ.
Żebry tradycji stało się za dość zapraszam do obserwowania tagu #sudetprogramuje.
@Sudet: dobrze jakby ten granat od razu nie wybuchał tylko trochę się poturlał i jeszcze jak dotknie wroga to dopiero bo bardzo łatwo jest się nim zabić. W sumie to może lepiej jakby od razu cię nie zabijał tylko jakieś 70%hp odbierał
@Rezix: To jest albo dodatkowy granat, albo właśnie apteczka :), wpadają losowo. W sumie nie miałem pomysłu jak to oznaczyć. W przyszłości jak będę myślał o jakiejś grafice, to na pewno będzie to inaczej zaprezentowane.
@Ciepła_Kupa: Myślałem o tym i to na pewno jest dobry pomysł, ale odbijanie się granatu od platform byłoby dość skomplikowane w implementacji, dlatego wolę pozostać przy takim minimalistycznym rozwiązaniu :). A jeżeli chodzi o zabijanie
Dzisiaj nie udało mi się zbyt dużo zrobić i więcej prawdopodobnie już nie dam rady ogarnąć do wieczora. Niemniej jednak piszę ten post, żeby poinformować o następujących uaktualnieniach (jak poważnie to brzmi ( ͡° ͜ʖ ͡°) ):
- Zmieniona czcionka (wydaje mi się, że wygląda lepiej niż poprzednia),
- Po zabiciu wrogów jest prawdopodobieństwo, że wyleci łup,
- Poprawiony błąd z priorytetem D nad A, od teraz przy wciśnięciu dwóch klawiszy naraz postać stanie w miejscu. ( @CoJaCzytam )
- Dodany ekran "GAME OVER" ( @Fataya )
- Delikatnie zmieniona prezentacja gry.
To chyba na tyle. Pewnie będę nudny, ale w dalszym ciągu pracuję nad multiplayerem (chcę go opublikować dopiero wtedy kiedy będę pewien, że zadziała).
Jak zawsze zapraszam do zagrania w grę TUTAJ i śledzenia zmian w kodzie TUTAJ.
Żebry tradycji stało się za dość zapraszam do obserwowania tagu #sudetprogramuje.
Wołam: @Vanwartith @SirSajko @ZajebistyMamSzaliczek @MrocznyBrokul @beniamin-k @tyrald @RSGApps @rzezimieszek_ @CoJaCzytam @Noct @Ciepla_Kupa @Maxior @Rezix @Fataya @zarsthor
Pozdrawiam
źródło: comment_V1AvpLQbwGUAwnfKewxqjlq50R3LyPre.jpg
PobierzJa powiem, że lepiej jakby zamiast golda wypadały apteczki, co regenerują życie, bo jednak szybko się pada ;)
@Ciepła_Kupa: Myślałem o tym i to na pewno jest dobry pomysł, ale odbijanie się granatu od platform byłoby dość skomplikowane w implementacji, dlatego wolę pozostać przy takim minimalistycznym rozwiązaniu :). A jeżeli chodzi o zabijanie
Kiedy kursor jest na krawędzi przycisku to cień psuje przyciski.
Tak to wygląda
Firefox Beta 44.0b2
Arch Linux 4.2.5-1-ARCH
źródło: comment_lP4s9vhhnyBkG4DV3Hs0AbKtTuJmHj9o.jpg
Pobierz