Wpis z mikrobloga

@szaremyszki: sam agregat podobno motzno kosztuje w obsłudze ( moment mu nie bakuje ), ale tym wozidłem fałwej chciał pokazać że morzna i że umi i mimo, że nie podoba sie mnie deska to trzeba przyznać że zrobili udaną limuzynę ,
@szaremyszki: dobrze lata w LPG bo swojego czasu robiliśmy Możliwość pracy w master i slave dwu sterowników do tego. Serwis tego auta zabija. Zwróć uwagę na pneumatyke bo miechy kosztują krocie.
@ImeNs: hej, mam nadal Phaetona ale silnik 5.0. Jaki masz rok produkcji tego 6.0? Auta poliftowe czyli od 2007 roku maja juz poprawione sterwoniki, które wcześniej bardzo często padały. W 6.0 mogą być problemy z katem po jakimś czasie jak sie jeżdzi po mieście i go nie przegoni mocniej. Ogólnie to najlepszy chyba silnik do tego auta to 4.2. Najmniej awaryjny i dość mocny. Można założyć lpg ale naprawdę musi być